چگونه با استفاده از فتوشاپ به عکس‌های قدیمی رنگ و جان ببخشیم

سه‌شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
عکس‌های قدیمی برای ما حکم گنجینه‌هایی را دارند که حفظ آن‌ها بسیار حائز اهمیت است. برخی از تصاویر سیاه و سفید قدیمی اگر رنگی شوند جذابیتشان دو چندان خواهد شد.
تبلیغات

غرق شدن در آلبوم‌های عکس ارزشمند هنگام تماشای عکس‌های قدیمی خانوادگی ، یک حقیقت تلخ است. اگرچه ، ظهور عصر دیجیتال ، می‌تواند این عکس‌های قدیمی را به زندگی بازگرداند ، اما رنگ‌آمیزی عکس‌های سیاه و سفید قدیمی می‌تواند یک عکس کهنه و از رده‌خارج را به سرعت به عکسی جذاب تبدیل کنند.

در این نمونه ، فیلم آموزشی پنج دقیقه‌ای از Spoon Graphic به سادگی قابل دنبال کردن است. شما می‌توانید خودتان این کار را انجام دهید و خاطرات گران‌بهای خانوادگی خود را در یک فایل دیجیتال جاودانه کنید.

هنگامی که عکس شما اسکن شده و وارد محیط برنامه فتوشاپ شود، با حذف سپیا (رنگ های قرمز و قهوه ای معمول) از عکس قدیمی ، کار را آغاز کنید. حال عکس به یک تصویر سیاه و سفید تبدیل شده و آماده افزودن لایه‌های رنگ و تبدیل شدن به عکس محبوب شما است. با کمی تمرین و تکرار مداوم ، نتایج تاثیر گذارتر خواهند بود.

حالت نور ترکیبی ملایم که با اسلایدر میزان مات بودن تنظیم می‌شود، اجازه‌ی رنگ‌آمیزی دقیق‌ و واقعی‌تری را می دهد. این نکته حائز اهمیت است که مدرس در فیلم آموزشی برخی رنگ‌های غیر‌منتظره و عجیب مانند رنگ آبی برای پوست را به منظور افزودن تنوع به پالت رنگ انتخاب می‌کند. آن را امتحان کنید و هم چنین می‌توانید با چنین حرکات و رفتارهای معنی داری، لبخند را به لب اعضای خانواده‌ی خویش بیاورید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات