ال جی ویدیویی اختصاصی از رابط کاربری وی 30 منتشر کرد

شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
پس از آنکه ال‌جی نسل جدید گوشی هوشمند پرچم‌دار خود یا همان وی ۳۰ را رونمایی کرد، حال ویدیویی از نگاه عمیق به رابط کاربری این گوشی هوشمند منتشر کرده است.
تبلیغات

ال‌جی روز پنجشنبه‌ی هفته‌ی گذشته نسل جدید پرچم‌دار خود را طی مراسمی در ایفا ۲۰۱۷ رونمایی کرد. کمپانی کره‌ای روز گذشته ویدیویی در یوتیوب منتشر کرد که در آن به بررسی عمیق قابلیت‌های رابط کاربری این گوشی هوشمند پرداخته بود. ال‌جی سعی کرده  است در ویدیوی خود به بررسی اجمالی تمام ویژگی‌هایی بپردازد که در رابط کاربری وی ۳۰ در اختیار کاربران قرار خواهد داد. در این ویدیو می‌توان تمام ویژگی‌های رابط کاربری ال‌جی وی ۳۰ را از قابلیت‌های اپلیکیشن دوربین تا میانبرها و ویژگی‌های لانچر مشاهده کرد.

ال‌جی در ویدیوی خود به ابعاد مختلف ویژگی‌های پرداخته که در رابط کاربری این گوشی برای کاربران توسعه یافته است. برای مثال می‌توان یکی از بهترین و جالب‌ترین ویژگی‌های موجود در اپلیکیشن دوربین این گوشی هوشمند را Graphy عنوان کرد. با استفاده از ویژگی گرافی، کاربران آماتوری که به تنظیمات دستی دوربین آشنایی چندان زیادی ندارند می‌توانند با استفاده از نمونه عکس‌های ثبت‌شده توسط عکاسان حرفه‌ای، تنظیمات پیش‌فرض در موقعیت مورد نظر را انتخاب و بهترین تصویر ممکن را ثبت کنند. برای مثال همان‌طور که در ویدیو می‌توانید مشاهده کنید، کاربر برای ثبت بهترین تصویر ممکن در شب، اقدام به استفاده از تصویر نمونه‌ای می‌کند که در حال و هوایی مشابه ثبت شده است و با کلیک روی آن، تنظیمات دوربین در حالت مورد نظر قرار می‌گیرد؛ بدون اینکه کاربر دخالتی در جزئیات تنظیمات داشته باشد.

با استفاده از ویرایشگر سریع ویدیو در وی ۳۰ می‌توان ویدیوها را پیش از اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی به‌راحتی ویرایش یا دو ویدیو را با هم ترکیب کرد. ضمنا باید به امکان تغییرات تنظیمات پخش موسیقی در هنگام اتصال به هدفون برای دریافت بهترین خروجی نیز اشاره کرد.

از دیگر ویژگی‌های جالب توجهی که با حذف صفحه‌ی نمایش دوم به وی ۳۰ ال‌جی اضافه شده، نوار متحرکی است که دسترسی سریع به اپلیکیشن‌های مختلف را در وی ۳۰ فراهم می‌کند. برای مثال با استفاده از نوار متحرک می‌توان به اپلیکیشن پخش موزیک دسترسی یافت و پخش و کنترل آهنگ‌ها را انجام داد. همچنین باید به صفحه‌ی Always-On وی ۳۰ اشاره کرد که در مقایسه با نسل پیشین گوشی‌های ال‌جی امکانات بیشتری به آن اضافه شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات