اسپیکر هوشمند هارمن کاردن با نام Allure و به همراه دستیار صوتی الکسا معرفی شد

شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
هارمن کاردن در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۷ از اسپیکر هوشمند جدیدی با نام Allure و مجهز به دستیار دیجیتال الکسا رونمایی کرد.
تبلیغات

در بازار کنونی، مدل‌های محدودی از اسپیکرهای هوشمند مبتنی بر دستیار دیجیتال آمازون، موسوم به الکسا وجود دارد؛ اما اگر این مدل‌ها نظر شما را جلب نمی‌کنند، شرکت هارمن کاردن در جریان نمایشگاه ایفا ۲۰۱۷ از آخرین مجموعه‌‌ی اسپیکر خود موسوم به Harman Kardon Allure رونمایی کرده است.

به نظر می‌رسد هارمن کاردن در طراحی اسپیکر Allure، بعضی از المان‌های نمادین زبان طراحی اسپیکرهای ساند استیکس کاردن را حفظ کرده است. با این حال یکی از تفاوت‌های اصلی Allure با نمونه‌ی یادشده، یکپارچگی آن با الکسا است؛ به‌طوری که کاربران می‌توانند با صدای خود به اسپیکر فرمان دهند و از هوش مصنوعی برای انجام وظایف خود استفاده کنند؛ برای مثال به‌ لطف این دستیار صوتی می‌توان از اوبر درخواست تاکسی کرد، خبرها را خواند و پیتزا سفارش داد.

اسپیکر Allure قادر به انتشار ۳۶۰ درجه‌ی صوت است؛ بنابراین اگر آن را وسط اتاق بگذارید، صدا بدون هیچ مشکلی در سراسر اتاق پخش می‌شود. این اسپیکر مجهز به نورپردازی ۳۶۰ درجه‌ی محیطی است، و اگر به دنبال یک اسپیکر دکوری برای محیط خانه‌ی خود هستید، Allure می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد. اسپیکر هوشمند جدید هارمن کاردن بی‌سیم است و از طریق بلوتوث به دستگاه‌های دیگر متصل می‌شود.

اگر این اسپیکرها را برای فضای داخل خانه‌ی خود مناسب می‌دانید، زمستان امسال منتظر عرضه‌ی آن با قیمت ۲۴۹.۹۵ دلار باشید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات