تصویر جدیدی از سرفیس مینی متوقف‌شده‌ی مایکروسافت فاش شد

شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ایوان بلس تصویر جدیدی از سرفیس مینی متوقف‌شده‌ی مایکروسافت فاش کرده است که جزئیات بیشتری از این تبلت مشخص می‌کند.
تبلیغات

تصاویری منتسب به سرفیس‌ مینی مایکروسافت ابتدای سال جاری میلادی فاش شد. حال پس از گذشت چندین ماه از انتشار این تصاویر، دوباره شاهد فاش شدن تصاویر جدیدی از این تبلت هستیم. ایوان بلس تصاویر تبلیغاتی مربوط به سرفیس مینی را فاش کرده است که نشان از وجود طراحی قرمزرنگ برای لبه‌ها و پنل پشتی این تبلت دارد. همچنین باید به استند طراحی‌شده برای سرفیس مینی اشاره کرد که در تصویر مشاهده می‌شود. از جمله‌ی مشخصات فنی تبلت ۷.۵ اینچی مایکروسافت باید به رزولوشن ۱۴۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل نمایشگر آن در کنار تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۰۰، حافظه‌ی رم یک گیگابایتی و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی اشاره کرد. با توجه به اطلاعات فاش شده، به نظر می‌رسد مایکروسافت برای عرضه‌ی این تبلت در رنگ‌های مشکی، قرمز و آبی برنامه‌ریزی کرده بود.

بنا بر اطلاعات موجود، مایکروسافت در نظر داشت سرفیس مینی را طی مراسمی که در می ۲۰۱۴ برگزار شد، همراه با سرفیس پرو ۳ رونمایی کند. شنیده‌ها نشان از این دارند که ساتیا نادلا و استفن الوپ (مدیرعامل پیشین نوکیا) تنها در فاصله‌ی چند هفته تا زمان رونمایی این تبلت، رأی به توقف آن داده‌اند.

سرفیس مینی مایکروسافت

سرفیس مینی مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۰۰ کوالکام مبتنی بر ویندوز RT طراحی شده بود تا از سرفیس پِن نیز پشتیبانی کند. این تبلت که با کدنام سرفیس آیریس شناخته می‌شد، دانش آموزان یا کودکان را هدف قرار نداده و برای استفاده توسط عموم مردم تولید شده بود.

سرفیس مینی مایکروسافت

با توجه به وضعیت بازار به نظر می‌رسد مایکروسافت تصمیم صحیحی برای توقف تولید سرفیس مینی گرفته است. تبلت‌های مبتنی بر ویندوز RT موفقیت چندانی کسب نکردند و با توجه به افزایش سایز صفحه‌نمایش گوشی‌های هوشمند و پرطرفدار شدن فبلت‌ها، کاربران بیشتر به سمت تبلت‌هایی با نمایشگر بزرگ می‌روند؛ از این‌رو به نظر می‌رسد در صورت عرضه‌ی سرفیس مینی، این محصول نیز به شکستی برای ردموندی‌ها تبدیل می‌شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات