شیائومی سری جدیدی از گوشی هوشمند را با اندروید وان رونمایی خواهد کرد

شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
بسیاری در انتظار رونمایی از می ۵ ایکس توسط شیائومی هستند، اما این کمپانی چینی از عرضه‌ی سری جدیدی مبتنی بر اندروید وان خبر داده است.
تبلیغات

این روزها بسیاری از افراد در انتظار عرضه‌ی نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند شیائومی با عنوان می ۵ ایکس هستند؛ حال آنکه این کمپانی چینی از عرضه‌ی سری جدیدی از گوشی‌های هوشمند خبر داده است. چینی‌ها این موضوع را از طریق انتشار تیزری ویدیویی در توییتر اعلام کرده‌‌اند.

بر اساس اطلاعات ارائه‌شده توسط شیائومی، این کمپانی چینی در نظر دارد سری جدید گوشی‌های هوشمند خود را مبتنی بر اندروید وان گوگل راهی بازار کند. شایعات به گوش رسیده در این خصوص، نشان از این دارند که گوشی هوشمند جدید شیائومی مبتنی بر اندروید وان با عنوان Mi A1 راهی بازار خواهد شد. این گوشی هوشمند همان می ۵ ایکس شیائومی خواهد بود که مبتنی بر اندروید خالص است و از نمایشگری بهره می‌برد که کل صفحه را پوشش می‌دهد.

هنوز جزئیات مربوط به این گوشی هوشمند ارائه نشده است، جز اینکه می اِی 1 از وجود دوربین دوگانه در پشت بهره خواهد برد. شیائومی در نظر دارد محصول خود را طی مراسمی که در تاریخ ۱۴ شهریور در هندوستان برگزار می‌‌شود، رونمایی کند؛ از این‌رو نباید مدت زیادی برای دیدن این گوشی منتظر بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات