توقیف خودروهای مسافرکش با پلاک شهرستان در تهران

سه‌شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد با خودروهای مسافرکش پلاک شهرستان در تهران خبر داد.
تبلیغات

سردار محمدرضا مهماندار، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره حضور خودروها با پلاک شهرستان در شهر تهران و نحوه برخورد پلیس با آن‌ها اعلام کرد:

عده‌ای از راننده‌ها با خودروی پلاک شهرستان روزانه در حال تردد در شهر تهران هستند که این افراد غالبا با هدف خرید، مراجعه به مراکز درمانی یا انجام کارهای اداری وارد تهران شده‌اند. این دست رانندگان می‌تواند مانند شهروندان تهرانی، با خرید طرح ترافیک روزانه وارد منطقه‌های زوج و فرد شوند. اما دسته‌ی دیگری از رانندگان با خودروهای پلاک شهرستان در میادین و سر چهارراه‌ها اقدام به مسافرکشی کرده و موجب انسداد خیابان‌ها می‌شوند. پلیس در صورت مشاهده‌ی این دست خودروها، با آن‌ها برخورد کرده و نسبت به توقیف آن‌ها اقدام خواهد کرد.

سردار مهماندار با اشاره به تمهیدات صورت‌گرفته از سوی پلیس برای شروع سال تحصیلی جدید، از آمادگی پلیس راهور تهران در این زمینه خبر داد. وی در این زمینه افزود:

  علائم راهنمایی و رانندگی و فضای اطراف مدارس نوسازی باید بازدید و بررسی شود که در این خصوص با شهرداری تهران هماهنگی‌های لازم انجام پذیرفته است. اقداماتی نیز در زمینه آموزش رانندگان تاکسی و به‌خصوص راننده‌های سرویس‌های مدارس در دستور کار قرار دارد.

سردار مهماندار از هماهنگی مطلوب میان پلیس، شهرداری تهران، آموزش و پرورش و تاکسیرانی خبر داد و اعلام کرد اقدامات مناسبی برای استقبال از دانش‌آموزان انجام شده است و پلیس از ابتدای مهرماه در تمام معابر شهر تهران حضور خواهد داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات