غیر فعال کردن کلید فیزیکی بیکسبی با بروزرسانی جدید ممکن شد

دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
چند ماه پیش، گلکسی اس ۸ با دکمه‌ی اختصاصی برای دستیار بیکسبی روانه‌ی بازار شد؛ ولی برای کسانی که مایل به استفاده از این دستیار نبودند، این دکمه باعث ایجاد دردسر شده بود.
تبلیغات

زمانی که سامسونگ پرچم‌دار خود را با نام گلکسی اس ۸ معرفی کرد، این محصول با یک دکمه اختصاصی برای دستیار جدید این کمپانی با نام بیکسبی روانه بازار شد. البته برای کسانی که مایل به استفاده از این دستیار مجازی نبودند، این دکمه کاربرد خاصی نداشت و فقط در صورت فشردن تصادفی، باعث ایجاد دردسر برای این کاربران می‌شد.

Samsung Bixby

اکنون پس از حدود یک ماه از ایجاد دسترسی جهانی سرویس دیجیتال، سامسونگ قصد دارد به صاحبان گوشی‌های گلکسی نوت ۸، گلکسی اس ۸ پلاس و گلکسی اس ۸، این امکان را دهد که این دکمه‌ی اختصاصی را روشن یا خاموش کند.

بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، آخرین به‌روزرسانی بیکسبی، از تنظیماتی برای تغییر وضعیت و خاموش کردن این دکمه اختصاصی بهره می‌برد. با این راهبرد، فشردن تصادفی دکمه منجر به اجرای تصادفی سرویس هوش مصنوعی نخواهد شد و فقط از طریق کشیدن انگشت به سمت چپ روی صفحه اصلی در دسترس خواهد بود.

همچنین می‌توانید دستیار را با کلمه‌ی «Hello Bixby» فراخوانی کنید و از آن برای تشخیص اشیاء، به‌روزرسانی وضعیت آب و هوا و گزارش‌هایی ترافیکی استفاده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات