ارسال اولین سفارش‌های آیفون 8، اپل واچ 3 و اپل تی وی 4K آغاز شد

سه‌شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
اپل ارسال اولین سفارش‌های ثبت‌شده برای آیفون ۸، آیفون ۸ پلاس، اپل واچ ۳ و اپل تی‌وی 4K را آغاز کرد.
تبلیغات

اپل در مراسم ۲۱ شهریور خود وعده داد که سفارش‌‌های ثبت‌شده برای محصولات جدید این شرکت در روز جمعه به دست مشتریان خواهد رسید. حال، کوپرتینونشین‌‌ها زودتر از موعد مقرر، اولین سفارش‌های ثبت‌شده برای آیفون ۸، آیفون ۸ پلاس، اپل تی‌وی 4K و اپل واچ ۳ را برای مشتریان ارسال می‌کنند. اپل اعلام کرده بود که عرضه‌ی این سه محصول از ۲۲ سپتامبر (۳۱ شهریور) آغاز خواهد شد.

اپل تاکنون وضعیت سفارش‌های ثبت‌شده را از «آماده به ارسال» به‌روزرسانی نکرده است؛ اما بسته‌هایی که توسط یو‌پی‌اس ارسال می‌شوند از قبل در حال انتقال هستند و می‌توان آن‌ها را از طریق حساب کاربری UPS My Choice ردیابی کرد. بدین منظور باید شماره‌ی مرجع بسته را به همراه شماره‌ی تلفن مرتبط با آن که در هنگام ثبت سفارش ارائه شده است، در حساب کاربری یوپی‌اس وارد کرد.

ارسال سفارشات آیفون ۸

به گزارش وب‌سایت مک‌رومرز، بسیاری از گوشی‌های هوشمند آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس از پنیسلوانیا ارسال می‌شوند و این در حالی است که برخی از مدل‌های اپل واچ جدید و اپل تی‌وی 4K از چین ارسال می‌شوند. اطلاع‌رسانی رسمی اپل مبنی بر ارسال این محصولات برای مشتریانی که آن‌ها را پیش‌خرید کرده‌اند، احتمالا به‌زودی شروع خواهد شد. البته فعلا امکان ردیابی همه‌ی سفارش‌های ثبت‌شده برای این سه محصول وجود ندارد. 

پیش‌خرید این سه دستگاه جدید از روز جمعه ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور) آغاز شد. سپس وضعیت این سفارش‌ها  جمعه شب و روز شنبه به «در حال آماده‌سازی» تغییر پیدا کرد. اگرچه بیشتر موجودی آیفون‌های جدید اپل معمولا در زمان پیش‌خرید به‌سرعت پایان می‌یابد؛ اما تأمین‌کنندگان زیادی برای آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس وجود دارند.

زمان تحویل در مورد مدل آنلاک آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس در کنار مدل‌هایی که تحت شبکه‌ی T-Mobile به‌فروش می‌رسند، یک تا دو هفته اعلام شده است؛ اما این مدل‌ها در فروشگاه‌ها نیز به‌سادگی در دسترس مشتریان قرار خواهند گرفت. در تاریخ شروع عرضه‌ی محصولات جدید مورد بحث، فروشگاه‌های فیزیکی نیز این دستگاه‌ها را به مشتریان ارائه خواهند داد و به‌ نظر نمی‌رسد همانند سال‌های قبل، برای خرید آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس شاهد ایجاد صف‌های طولانی مشتریان و زمان انتظار زیاد برای خرید این دو محصول باشیم.

البته وضعیت در مورد مدل ال‌تی‌ایی نسل جدید ساعت هوشمند اپل واچ کمی فرق دارد. این ساعت هوشمند جدید اپل احتمالا طرفداران زیادی دارد و به‌سرعت به فروش خواهد رسید؛ به همین دلیل گفته می‌شود که خرید این دستگاه به احتمال زیاد کمی سخت خواهد بود. البته علاقه‌مندان می‌توانند مدل وای‌فای اپل واچ ۳ را به‌راحتی و بدون مشکل خاصی خریداری کنند. عرضه‌ی اپل تی‌وی 4K جدید نیز نسبت به آیفون‌های جدید کوپرتینویی‌ها کمی با محدودیت مواجه است. سفارش‌های ثبت‌شده برای این محصول تا ماه اکتبر به دست مشتریان نخواهد رسید. علاوه‌ بر این، سفارش مدل ۶۴ گیگابایتی این محصول کمی سخت‌تر از پیدا کردن مدل ۳۲ گیگابایتی است.

اولین سفارش‌های ثبت‌شده برای نسل سوم ساعت هوشمند اپل واچ، اپل تی‌وی 4K، آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس از روز جمعه ۲۲ سپتامبر (۳۱ شهریور) در استرالیا و نیوزیلند به دست مشتریان خواهد رسید. بدین ترتیب کاربران این دو کشور جزو اولین افرادی خواهند بود که می‌توانند از محصولات جدید مورد بحث استفاده کنند.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات