ارائه‌ی محتوای 4K در آیتونز پیش از عرضه‌ی سری جدید تلویزیون اپل

یک‌شنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
عرضه‌ی تلویزیون جدید اپل از ۲۲ سپتامبر شروع خواهد شد؛ اما کوپرتینویی‌ها از هم‌اکنون ارائه‌ی محتوای 4K را در آیتونز شروع کرده‌اند.
تبلیغات

به نظر می‌رسد اپل برای ارائه‌ی نسل جدید تلویزیون خود آمادگی کامل دارد؛ چراکه از هم‌اکنون برخی فیلم‌ها را با کیفیت 4K در آیتونز قرار داده است. این فیلم‌ها با دو برچسب 4K و Dolby Vision در فروشگاه آیتونز و اپلیکیشن TV در آی او‌اس، مک و تلویزیون اپل مشخص شده‌اند. محتوای 4K هنوز به‌طور یکپارچه در تمام محصولات اپل عرضه نشده است؛ اما احتمالاً این مسئله در آینده‌ی نزدیک صورت می‌پذیرد.

در حال حاضر تعداد کمی فیلم‌ HD در فروشگاه اپل دردسترس است؛ اما احتمالاً تعداد این فیلم‌ها تا زمان عرضه‌ی نسل جدید اپل تی‌وی بیشتر خواهد شد. در حال حاضر محتوای 4K از قیمتی برابر با محتوای HD برخوردار است و افرادی که پیش از این محتوای HD خریداری کرده‌اند می‌توانند بدون پرداخت هزینه، محتوای HD خود را به کیفیت 4K ارتقاء دهند.

پیش‌فروش نسل جدید تلویزیون اپل با پشتیبانی از محتوای 4K هم‌اکنون شروع شده است و تحویل آن از جمعه ۲۲ سپتامبر شروع خواهد شد. در حال حاضر قیمت نمونه‌ی ۳۲ گیگابایتی تلویزیون اپل ۱۷۹ دلار است و اپل برای نمونه‌ی ۶۴ گیگابایتی برچسب قیمت ۱۹۹ دلاری در نظر گرفته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات