طراحی دفتر کار یوروکلاس؛ شعبه اوکلند نیوزلند

یک‌شنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
دفتر کار شرکت ساختمانی یوروکلاس واقع در شهر اوکلند، توسط شرکت معماری و دکوراسیون داخلی یلو دیزاین طراحی شده است.
تبلیغات

اطلاعات کلی

  • شرکت طراح: یلو دیزاین
  • کارفرما: یوروکلاس 
  • متراژ: ۶۵۰ متر مربع
  • سال: ۲۰۱۷
  • محل: اوکلند، نیوزیلند

یوروکلاس یک شرکت ساختمانی در نیوزلند است. این شرکت ساختمانی تصمیم گرفته است یکی از ساختمان‌هایی را که اخیرا توسط خود شرکت طراحی و ساخته شده، به‌عنوان دفتر مرکزی انتخاب کند. در حقیقت، ساخت و طراحی دفتر کار جدید، کیفیت کار این شرکت ساختمانی و مصالح ساختمانی ارائه‌شده توسط آن را به مشتریان نشان می‌دهد. از سوی دیگر، طراحی داخلی دفتر مرکزی شرکت، ویژگی‌ها و اصول ساختمان‌سازی به کار گرفته‌شده توسط این شرکت ساختمانی را به‌خوبی به نمایش می‌گذارد.

دفترکار euroclass

شرکت طراح با نشان دادن اصول معماری و ویژگی‌های ساخت و ساز این شرکت ساختمانی و با طراحی قسمت‌های مختلف با ساختارهای متفاوت، نه‌تنها یک دفتر کار جالب طراحی کرده بلکه کیفیت کار، نحوه‌ی اجرای پروژه، امکانات و قابلیت‌های خاص این شرکت ساختمانی را به نمایش گذاشته است.

دفترکار euroclass

در این دفتر کار بخش‌های مختلفی وجود دارد که به‌طور یکدست و متناسب با یکدیگر طراحی شده‌اند. بخش مدیریت، قسمتی که برای استراحت کارکنان طراحی شده، اتاق جلسات، غذاخوری و قسمت‌های دیگر دفتر به‌طور یکدست و به‌هم‌پیوسته طراحی شده‌اند. یکی از ویژگی‌های مهم این دفتر کار، پیوستگی قسمت‌های مختلف دفتر است؛ به‌طوری که با استفاده از دیواره‌های چوبی یا شیشه‌ای، بخش‌های مختلف دفتر از هم جدا شده‌اند؛ در نتیجه این امکان برای تمام کارمندان وجود دارد که بر حسب ضرورت، از اتاق جلسات، محل استراحت کارکنان و سایر بخش‌های دفتر به‌راحتی استفاده کنند.

دفترکار euroclass

یکی دیگر از ویژگی‌های دفتر کار یوروکلاس این است که از پنجره‌های بزرگ و قدی برای بخش‌های مختلف استفاده شده که محیطی پرنور و روشن برای کارکنان ایجاد می‌کند. این شرکت ساختمانی سعی کرده است که از نور طبیعی برای روشنایی محیط کار استفاده نماید.

دفترکار euroclass
دفترکار euroclass
دفترکار euroclass
دفترکار euroclass
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات