یاماها به بازار دوچرخه‌های برقی آمریکا وارد می‌شود

دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
یاماها موتور با تولید رده‌ای جدید از دوچرخه‌های برقی مجهز به پیشران کمکی، به بازار این بخش در ایالات متحده قدم می‌گذارد.
تبلیغات

این دوچرخه قرار است در نمایشگاه تجاری اینتربایک امسال رونمایی شود و کلید ورود این شرکت بزرگ ژاپنی به بازار ایالات متحده خواهد بود.

تِری اٌکاوا، رئیس یاماها موتور می‌گوید:

برای بیش از دو دهه، یاماها در حوزه طراحی و ساخت دوچرخه‌های برقی، پیشگام، مخترع و نوآور بوده است.

این شرکت،‌ اولین دوچرخه مجهز به پیشرانه برقی جهان را در سال ۱۹۹۳ عرضه کرد و از آن زمان تاکنون حدود چهار میلیون قطعه حرکتی تولید کرده و دو میلیون دوچرخه از این نوع فروخته است. یاماها در راستای انتخاب شرکای سازنده تجهیزات اصل، در حوزه تهیه و تدارک سیستم‌های برقی دوچرخه (e-Bike) که در کلاس خود بی‌نظیر است هم فعالیت می‌کند.

راب ترِستر، مدیر بخش توسعه تجاری یاماها که دوچرخه‌های برقی این برند را عرضه می‌کند، می‌گوید:

همه اعضای یاماها برای ورود به بازار دوچرخه‌های برقی ایالات متحده که رشد و گسترش سریعی دارد، هیجان‌زده هستند؛ چراکه فرصت نقش‌آفرینی در تولید و ارائه محصولاتی با طراحی بدیع، عملکرد فوق‌العاده، کیفیت و ماندگاری بالا برای مخاطبان و علاقه‌مندان روبه‌رشد دوچرخه‌های برقی دارند.

حتی ترکیب «رشد و گسترش سریع» هم برای توصیف و بیان حقیقت رونق و رشد بازار دوچرخه‌های برقی کافی نیست و طبق شواهد و علائم بسیار، گروه موتورسیکلت‌ها و اسکوتر هم به‌زودی با این سیستم هماهنگ می‌شوند. بسیاری از فروشندگان بزرگ دوچرخه در حال حاضر حداقل یک آپشن برقی ارائه می‌دهند و باید طیف وسیعی از مشتریان با توجه به مشخصات آن‌ها در نظر گرفته شوند. به‌عنوان مثال افراد کهن‌سالی که می‌خواهند از طریق تحرک، اندام مناسب و بدن سالمی داشته باشند و در عین حال کمی هم کمک نیاز دارند و نگران مشکلاتی مثل افزایش ترافیک شهری و مسائل زیست‌محیطی هستند، حتما در بازار این بخش دیده می‌شوند.

برای اولین بار و ۲۴ سال پیش، یاماها واژه سیستم پیشران کمکی را ابداع کرد؛ سیستمی که قدرت اضافه را به‌جای گاز دستی از طریق پدال‌ها فراهم کند. دوچرخه‌های یاماها که به پیشران کمکی برقی مجهز هستند، برای عرضه در نمایندگی‌های ایالات متحده در اوایل سال ۲۰۱۸ برنامه‌ریزی شده‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات