آگهی تلویزیونی ساعت اپل با تمرکز بر ویژگی پخش موسیقی از اپل موزیک

شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
اپل اقدام به پخش یک آگهی تلوزیونی برای ساعت هوشمند خود کرده است. این آگهی بر ویژگی‌ پخش موسیقی توسط ساعت هوشمند اپل از سرویس موزیک این شرکت تمرکز دارد.
تبلیغات

آگهی تلویزیونی اپل، با عنوان «رول» اولین بار روز سه‌شنبه هم‌زمان با رونمایی از نسل سوم ساعت هوشمند این شرکت به نمایش گذاشته شد. در این آگهی ساعت اپل کمتر دیده می‌شود و در عوض بر استفاده از موسیقی شاد با ریتم تند تمرکز شده است.

در این آگهی مردی را با یک اسکیت‌بورد می‌بینیم که از میان جمعیت حاضر در ایستگاه قطار عبور می‌کند. وی ایرپاد‌ خود را به‌ گوش می‌زند و آهنگ Misbehaving از لابرینث (خواننده‌ی انگلیسی) را روی ساعت اپل خود پخش می‌کند.

سپس ایستگاه قطار به فضایی رؤیایی تبدیل می‌شود و شخص سوار بر اسکیت‌بورد خود را در فضایی همچون زمین بازی تصور می‌کند. وی در این فضا در میان مردم به اجرای حرکات نمایشی می‌پردازد و هم‌زمان با آن، ریتم موسیقی تندتر می‌شود.

در پایان این آگهی جمله‌ی «چهل میلیون آهنگ روی مچ دست شما» روی صفحه نقش می‌بندد که به دسترسی ساعت اپل به آرشیو عظیم موسیقی اپل اشاره دارد. لازم به یادآوری است که برترین ویژگی نسل سوم ساعت هوشمند اپل برخورداری از پشتیبانی LTE است که به این ساعت اجازه می‌دهد بدون متصل شدن به آیفون، به اینترنت وصل شود. عرضه‌ی ساعت اپل از روز جمعه شروع و هفته‌ی آینده تحویل مشتریان خواهد شد.

در انتها شما را به تماشای این آگهی دعوت می‌کنیم.

تماشای ویدئو در یوتیوب

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات