گلکسی نوت 8 سامسونگ در بازار سیاه پایتخت

شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
درحالی‌که گلکسی نوت ۸ هنوز به شکل رسمی وارد بازار ایران نشده است؛ اما هم‌اکنون این گوشی با قیمت‌های کاذب در بازار به فروش می‌رسد.
تبلیغات

سامسونگ نسل جدید فبلت‌های بالارده‌ی سری گلکسی نوت خود با نام گلکسی نوت ۸ را اوایل شهریورماه و طی رویداد اختصاصی Unpacked در نیویورک معرفی کرد؛ اما پیش‌فروش این فبلت از امروز در بازار ایران آغاز شده است. با توجه به قیمت ۹۳۰ دلاری که برای این گوشی تعیین شده، قیمت آن در بازار ایران احتمالا ۳ میلیون و ۵۰۰ تا ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان خواهد بود؛ اما این روزها گوشی‌ گلکسی نوت ۸ با قیمتی حدود ۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

به گفته‌ی بازاریان، گوشی گلکسی نوت ۸ در هر فروشگاهی با قیمت‌ متفاوتی به فروش می‌رسد و نرخ مشخصی ندارد؛ بلکه این فروشنده است که تعیین می‌کند گوشی را با چه قیمتی در اختیار مشتری قرار دهد. بر این اساس، قیمت گلکسی نوت ۸ از ۳ میلیون ۸۰۰ هزار تومان تا ۴ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان در بازار متغیر است.

فبلت گلکسی نوت ۸ اواسط مهرماه به شکل رسمی وارد بازار کشور می‌شود؛ بنابراین اگر قصد خرید این گوشی را دارید، به شما توصیه می‌کنیم که تا زمان عرضه‌ی رسمی آن دست نگه دارید که گوشی را با قیمت واقعی خریداری کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات