پیش‌فروش بیش از ۸۰۰ هزار گلکسی نوت ۸ در کره‌ی جنوبی

جمعه ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
به‌نظر می‌رسد آخرین پرچم‌دار خانواده‌ی گلکسی نوت سامسونگ موفق شده است تا در هفته‌ی اول پیش‌فروش خود در کره‌‌ی جنوبی رکورد ۸۰۰ هزار عددی را بر جا بگذارد.
تبلیغات

برخلاف تمام شک و تردیدها، در بازه‌ی هفتم تا پانزدهم سپتامبر (۱۶ تا ۲۴ شهریور)، سامسونگ موفق به پیش‌فروش بیش از ۸۰۰ هزار گلکسی نوت ۸ در کره‌ی جنوبی شده است. باید خاطرنشان کنیم که کره‌ای‌ها با پرچم‌دار پیشین و نه‌چندان خوش‌نام خانواده‌ی نوت، یعنی نوت ۷ به رکورد پیش‌فروش ۳۸۰ هزارتایی در یک بازه‌ی ۱۳ روزه دست پیدا کرده بودند.

شاید بتوانیم نوت ۸ را به‌عنوان بهترین گوشی اندرویدی موجود در بازار قلمداد کنیم؛ اما از ابتدا شک و تردیدهایی پیرامون موفقیت این محصول وجود داشت. دلیل این شک و تردیدها، مشکلات مربوط به گلکسی نوت ۷ هفت بود؛ مشکلی که باعث شد سامسونگ دوبار این گوشی را فراخوانی کند.

اما به‌نظر می‌رسد مشکلات یادشده تاثیری بر موفقیت عضو جدید خانواده‌ی گلکسی نوت نداشته‌اند و سامسونگ در هفته‌ی اول، فروشی طوفانی را در کشور بومی خود تجربه کرده است. کاربرانی که نوت ۸ را در آسیا، اروپا، امریکای شمالی و امریکای جنوبی سفارش داده‌اند، امروز گوشی‌های خود را دریافت می‌کنند؛ اما اگر قصد خرید این گوشی از فروشگاه‌های فیزیکی را دارید، باید تا روز پنج‌شنبه، ۲۱ سپتامبر (۳۰ شهریور) منتظر بمانید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات