تایید شد؛ رونمایی از پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس‌ال در ۱۲ مهر

جمعه ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
شرکت گوگل در دعوت‌نامه‌ی رسمی خود رونمایی از گوشی هوشمند پیکسل ۲ و پیکسل ۲ ایکس‌ال را در روز ۱۲ مهر ماه تایید کرد.
تبلیغات

بالاخره شرکت گوگل به طور رسمی تاریخ معرفی گوشی هوشمند پیکسل خود را تایید کرد. طبق دعوت‌نامه‌ی ارسالی گوگل، کنفرانس مطبوعاتی رونمایی از گوشی هوشمند پیکسل در تاریخ ۱۲ مهر ماه (۴ اکتبر) در شهر سان فرانسیسکو کالیفرنیا برگزار خواهد شد. اگرچه در دعوت‌نامه‌ی یاد شده رونمایی از دو گوشی هوشمند پیکسل ۲ و پیکسل ۲ ایکس‌ال واضح نیست؛ اما ناگفته پیدا است که در این کنفرانس شاهد پرده‌برداری از گوشی جدید شرکت گوگل خواهیم بود. در ادامه می‌توانید تصویری از دعوت‌نامه‌ی رسمی گوگل را مشاهده کنید. در این دعوت‌نامه از دستیار صوتی گوگل در مورد روزهای باقی مانده تا تاریخ ۴ اکتبر سوال شده است.

دعوتنامه پیکسل 2 گوگل
مقاله‌های مرتبط:

    با توجه به این‌که گوشی‌های هوشمند شرکت‌های رقیب از جمله آیفون ۱۰، آیفون ۸، آیفون ۸ پلاس و گلکسی نوت ۸ به‌طور رسمی معرفی شده‌اند، هنوز گوشی‌های هوشمند پیکسل ۲ و پیکسل ۲ ایکس‌ال که جدیدترین گوشی‌های گوگل هستند، در معرض نمایش قرار نگرفته‌اند. گوشی پیکسل ۲ کوچک‌تر از مدل بعدی است و انتظار می‌رود که شباهت زیادی به گوشی پیکسل سال گذشته داشته باشد. با این حال، قطعا گوشی جدید گوگل هم دارای قابلیت‌های جدیدی خواهد بود که یارای رقابت با سایر پرچم‌داران را داشته باشد. یکی از این ویژگی‌ها که شباهت گوشی‌های هوشمند جدید را بیش از پیش افزایش خواهد داد، وجود صفحه‌نمایش بدون حاشیه خواهد بود.

    دومین گوشی هوشمند گوگل که بزرگ‌تر از پیکسل ۲ است، پیکسل ۲ ایکس‌ال نام دارد. این گوشی قطعا شگفت‌انگیزتر از نسخه‌ی کوچک‌تر خواهد بود. شرکت ال‌جی به جای اچ‌تی‌سی در طراحی و ساخت فبلت جدید با گوگل همکاری کرده است. فبلت جدید گوگل با طراحی نمایشگر تمام صفحه‌ای که کوچک‌تر از گوشی هوشمند ال‌جی جی 6 و V30 است، رونمایی خواهد شد. به علاوه، گوشی جدید گوگل از لحاظ مشخصات فنی مانند پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام هم شبیه به دو گوشی هوشمند یاد شده خواهد بود. به بیان دیگر، گوشی هوشمند پیکسل ۲ پرچم‌دار برتر سال ۲۰۱۷ خواهد بود که شبیه به نسخه‌ی ۲۰۱۶ است و گوشی پیکسل ۲ ایکس‌ال هم یک پرچم‌دار برتر پیشرفته در سال جاری میلادی خواهد بود. برای اینکه به شگفتی‌ساز بودن یا نبودن گوشی پیکسل ۲ و پیکسل ۲ ایکس‌ال پی ببرید، باید تا روز ۱۲ مهر ماه منتظر بمانید.

    گوشی هوشمند پیکسل ۲ و پیکسل ۲ ایکس‌ال را در مقابل رقبا چگونه ارزیابی می‌کنید؟

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات