اسناد FCC نام ال‌ جی را به‌عنوان سازنده پیکسل 2 ایکس ال تأیید می‌کنند

پنج‌شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
اسناد مربوط به پیکسل ۲ ایکس‌ال در رگولاتوری ایالات متحده (FCC)، نام ال‌جی را به‌عنوان سازنده‌ی نسخه‌ی بزرگ‌تر نسل جدید گوشی‌های پیکسل تأیید می‌کنند.
تبلیغات

ماه گذشته گوگل با موفقیت گواهی FCC را برای گوشی پیکسل ۲ دریافت کرد؛ اسناد موجود از این گوشی در FCC حکایت از بهره‌مندی آن از سیستم‌عامل اندروید اوریو ۸.۰.۱ و قابلیتی موسوم به Active Edge و با عملکردی مشابه Edge Sense اچ‌تی‌سی یو ۱۱ دارند؛ اما امروز نوبت به پیکسل ۲ ایکس‌ال رسیده است تا به رگولاتوری ایالات متحده راه یابد و نام ال‌جی به‌عنوان تولید‌کننده‌ی آن تأیید شود.

امروز اسناد کره‌ای‌ها برای گوشی هوشمندی با کُد ZNFG011C توسط FCC در دسترس قرار گرفت. این اسناد تأیید می‌کنند که امسال ال‌جی وظیفه‌ی تولید نسخه‌ی بزرگ‌تر پیکسل را بر عهده خواهد داشت. شواهد بسیاری در این اسناد وجود دارند که نشان می‌دهند دستگاه یاد‌شده در حقیقت پیکسل ۲ ایکس‌ال است. به‌عنوان مثال ‌آی‌دی دستگاه در FCC با حرف «G» شروع می‌شود. اچ‌تی‌سی نیز از همین الگو برای پیکسل و پیکسل ایکس‌ال پیروی کرده بود.

درحالی‌که آ‌ی‌دی G011A برای گوشی پیکسل ۲ است که توسط اچ‌تی‌سی تولید خواهد شد، احتمالا آی‌دی G011B به گوشی کنسل‌شده‌ و ساخت اچ‌تی‌سی با نام کُد «muskie» تعلق داشت؛ این گوشی در ابتدا قرار بود نقش نسخه‌ی بزرگ‌تر پیکسل ۲ با نام احتمالی پیکسل ۲ ایکس‌ال را ایفا کند.

علاوه‌بر موارد یادشده، درحالی‌که سند مربوط به آی‌دی لیبل و موقعیت مکانی در FCC اسکرین‌شاتی از صفحه‌ی تنظیمات گوشی در بر ندارد، قدم‌ها برای دسترسی به E-Label در آن‌ها مشابه پروسه‌ای است که در دستگاه‌های پیکسل مبتنی بر اندروید اوریو انجام می‌شود.

اسناد مربوط به پیکسل ۲ اچ‌تی‌سی، اسکرین‌شات‌هایی از اندروید اوریو و نسخه‌ی منتشرنشده‌ی اندروید ۸.۰.۱ در بر داشتند. این اسناد نام قابلیتی شبیه به اج‌سنس موجود در اچ‌تی‌سی یو ۱۱ را برای اجرا اپلیکیشن‌ها و میان‌برهای دیگر را نیز نشان می‌دادند. شایعات حکایت از آن دارند که فریم حساس به فشار به پیکسل ۲ ایکس‌ال ساخت ال‌جی نیز راه خواهد یافت، علاوه‌ بر این، حاشیه‌های نمایشگر آن نیز باریک‌تر از نسخه‌ی کوچک پیکسل ۲ خواهند بود.

 اسناد و نتایج تست‌‌های دیگر موجود در FCC نشان می‌دهند که گوشی جدید گوگل از شبکه‌های ۶۰۰ مگاهرتزی باند ۷۱ پشتیبانی نخواهد کرد. پیش‌بینی می‌شود که این شبکه‌ها طی سال‌های آینده، خدمات مربوط به اتصال LTE سریع‌تر را ارائه خواهند داد.

با توجه به بیلبوردی که امروز گوگل در شهر بوستون نصب کرده است، پیش‌بینی می‌شود که غول دنیای فناوری در تاریخ ۴ اکتبر (۱۲ مهر) از نسل جدید گوشی‌های پیکسل با نام‌های پیکسل ۲ و پیکسل ۲ ایکس‌ال رونمایی خواهد کرد؛ بنابراین زمان زیادی در انتظار دیدن گوشی‌های جدید گوگل نخواهیم بود. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات