تاریخ رونمایی از کامیون برقی تسلا مشخص شد

پنج‌شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس توییت جدیدی از ایلان ماسک، کامیون برقی شرکت تسلا، چهارم مهرماه امسال رونمایی می‌شود.
تبلیغات

پس از منتشر شدن اخبار ساخت کامیون تمام برقی تسلا موتورز، ایلان ماسک، مدیرعامل این شرکت، از رونمایی این محصول در شهر هاورتون ایالت کالیفرنیا و تست رانندگی آن خبر داد.

سال گذشته بود که مدیران تسلا از برنامه‌ی خود برای ساخت کامیون تمام برقی رونمایی کردند. ماسک، هدف این مدل را کاهش چشمگیر هزینه‌های حمل و نقل بار، افزایش ایمنی و رانندگی لذت‌بخش اعلام کرده است.

کامیونت خودران تسلا

اطلاعات زیادی از کامیون برقی تسلا در دسترس نبود تا اینکه در ۲۵ فروردین سال جاری، ماسک از رونمایی این کامیون در زمانی بین شهریور تا مهر خبر داد و مدتی بعد در قالب ویدئویی در یوتیوب، از توانایی‌های این کامیون مانند ظرفیت بار بالا، گشتاور بالا و توانایی طی کردن مسافت زیاد با یک بار شارژ صحبت کرد.

ماسک گفت:

مردم این پروژه را امکان پذیر نمی‌دانند و گمان می‌کنند که یک کامیون برقی، قدرت یا توانایی طی کردن مسافت کافی با یک بار شارژ نخواهد داشت. اما می‌خواهیم نشان دهیم که یک کامیون برقی، حتی از کامیون‌های دیزلی هم توانایی‌های بیشتری دارد و در نبرد کشیدن تریلر و حمل بار در سربالایی، برتری خواهد داشت.
تسلا

به نظر می‌رسد بر اساس توییت ماسک، او در مورد کامیون برقی تسلا بسیار هیجان زده است. فقط می‌توانیم منتظر بمانیم تا ببینیم با نزدیک شدن به چهارم مهرماه، چه حاصل خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات