جزئیات تازه از ابرخودروی ژاپنی آسپارک

پنج‌شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
شرکت آسپارک در حاشیه نمایشگاه خودروی فرانکفورت تصاویر جدیدی از ابرخودروی الکتریکی خود با نام اوول، منتشر کرد.
تبلیغات

شرکت ژاپنی آسپارک همچنان سیاست عدم انتشار اطلاعات ابرخودروی الکتریکی خود با نام اوول (Owl) را دستور کار قرار داده است. اما حالا تصاویر جدیدی از این ابرخودروی ژاپنی توسط شرکت سازنده در حاشیه نمایشگاه خودروی فرانکفورت منتشر شده است که اطلاعات بیشتری درباره این خودروی مرموز در اختیارمان قرار می‌دهد.

اوول، خودرویی اسپرت با ظاهر تهاجمی است. در بخش جلوی آن، طراحی V شکل با قاب و گلگیر بلند که تا روی کاپوت خودرو امتداد یافته است؛ مشاهده می‌شود. چراغ‌های جلوی خودرو به شکل حرف L خواهند بود که بخش زیادی از نمای جلوی خودرو مدیون این طراحی زیبا است. در کناره‌ها از خطوط مدوری روی بدنه استفاده شده است؛ به‌خصوص در قسمت‌های نزدیک به چرخ‌ها و گلگیرها. بادگیری بزرگ نیز در قسمت انتهایی خودرو نصب شده که همراه با چراغ‌های LED نازک و ظریف به کاررفته در این قسمت، نمایی خاص و منحصربه‌فرد ارائه کرده است.

aspark owl
aspark owl
aspark owl
aspark owl
aspark owl

شرکت آسپارک هنوز تصاویر واضحی از نمای داخلی ارائه نکرده؛ اما به نظر می‌رسد که در کابین، این شرکت از صندلی‌های تمام چرم کرم‌رنگ استفاده کرده است. شیشه عقب این خودرو آن‌قدر کوچک و ظریف خواهد بود که نگاه کردن به داخل کابین از طریق آن، دشوار است. تصاویر منتشرشده، نشان می‌دهند فاصله محوری نسبتا زیادی وجود دارد؛ اما این بدان معنا نیست که فضایی برای بار و به‌نوعی صندوق‌عقب در این خودرو تعبیه شده باشد. با هدف پایین نگه‌داشتن وزن خودرو تا حد ممکن، شرکت آسپارک در تمام بدنه اوول از فیبر کربن استفاده کرده و در قسمت چرخ‌ها و رینگ خودرو از آلیاژ منیزیم بهره گرفته است.

aspark owl
aspark owl
aspark owl
aspark owl
aspark owl

شرکت سازنده ادعا کرده است که اوول با پیشرانه الکتریکی خود قادر خواهد بود در کمتر از ۲ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست یابد. اگرچه شرکت آسپارک هنوز مشخصات و جزئیات بیشتری از سیستم قوای محرکه این خودرو مانند ظرفیت باتری‌ها و یا حتی میزان توان خروجی مدل‌ نهایی این خودرو ارائه نکرده است.

 هیچ تضمینی وجود ندارد که ابرخودروهایی مانند اوول، روانه جاده‌ها شوند. هرچند این ابرخودرو چهره‌ای دل‌فریب و زیبا دارد اما بعید است که این خودرو در تیراژ بالا تولید شود؛ به‌خصوص که خودروی اوول توسط شرکتی تولید خواهد شد که تاریخچه‌ای غنی و طولانی در حوزه تولید وسایل نقلیه ندارد.

aspark owl
aspark owl
aspark owl
aspark owl
aspark owl

باید منتظر ماند و دید پیش از رونمایی آسپارک از اوول، چه اطلاعات و جزئیات بیشتری از این ابرخودروی زیبا به رسانه‌ها درز خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات