اپل اولین ویدیوی تبلیغاتی آیفون 10 را منتشر کرد

چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
پس از رونمایی آیفون ۱۰ طی مراسمی در مرکز همایش استیو جابز که شب گذشته برگزار شد، حال کاپرتینویی‌ها اولین ویدیوی تبلیغاتی آیفون ۱۰ را منتشر کرده‌اند.
تبلیغات

شب گذشته اپل از مورد انتظارترین گوشی خود رونمایی کرد. آیفون ۱۰ اپل که با نام تجاری iPhone X شناخته می‌شود به مناسبت دهمین سال عرضه‌ی آیفون به بازار، رونمایی شد. البته این تنها محصول اپل نبود که شب گذشته معرفی شد. کاپرتینویی‌ها شب گذشته آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس را با ظاهری شبیه به آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس و البته تغییراتی رونمایی کردند. اپل واچ سری ۳ با پشتیبانی از ارتباط LTE در کنار اپل تی‌وی 4K HDR، دو محصول دیگر اپل بودند که برای اولین با برگزاری مراسمی در مرکز همایش استیو جابز واقع در اپل پارک (مقر جدید این کمپانی) رونمایی شدند.

اپل پس از آنکه آیفون ۱۰ را رونمایی کرد، اولین ویدیوی تبلیغاتی این گوشی را نیز منتشر کرد. این تبلیغ ویدیویی «Meet iPhone X» نام دارد و در طول ۸۶ ثانیه، بیننده را با قابلیت‌هایی که آیفون ۱۰ از آن بهره می‌برد، آشنا می‌کند. در اولین ویدیوی تبلیغاتی اپل برای آیفون ۱۰ می‌توان تمام قابلیت‌های جدید این گوشی نظیر پشتیبانی از شارژ بی‌سیم، تراشه A11 بایونیک، فیس آی‌دی و نمایشگر تمام صفحه را مشاهده کرد. همچنین باید به قابلیت ایجاد اموجی‌ براساس حالت چهره‌ی کاربر اشاره کرد.

همانطور که می‌دانید، اپل در آیفون ۱۰ سنسور اثر انگشت را به دلیل حذف کلید فیزیکی هوم، از گوشی برداشته و سیستم جدیدی با عنوان فیس آی‌دی را به‌منظور شناسایی چهره کاربران در این گوشی مورد استفاده قرار داده است. اپل علاوه بر هویت‌سنجی با استفاده از فیس آی‌دی، قابلیت‌های دیگری مبتنی بر این فناوری توسعه داده است.

نظر شما در خصوص آیفون ۱۰ اپل چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات