استودیوی تولیدکننده‌ی بازی Journey برای اپل تی‌وی بازی تولید می‌کند

چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۹
مطالعه 2 دقیقه
استودیوی بازی‌سازی Thatgamecompany اعلام کرد بازی‌‌ جدید این شرکت موسوم به Sky به‌طور اختصاصی برای ابزارهای ساخت اپل ارائه خواهد شد.
تبلیغات

استودیو بازی‌ سازی Thatgamecompany که به‌خاطر بازی‌های ماجراجویی شاعرانه و احساسی‌اش نظیر Flower و Journey شناخته شده است، محصول جدیدش را به اپل‌ تی‌وی می‌آورد. جنوا چن، مدیرعامل و رئیس بخش ایده‌پردازی این شرکت که در کنفرانس اپل حضور داشت، بازی ماجراجویی عاطفی جدید این شرکت با نام Sky را به نمایش گذاشت. این بازی مانند بازی‌های پیشین این شرکت، دنیایی زیبا و جذاب اما مینیمال را به تصویر می‌کشد که کاربران می‌توانند به کاوش در آن بپردازند. این بازی همچنین متناسب با اپل تی‌وی طراحی شده و بنا به گفته‌ی چن، تمام فرامین بازی با یک انگشت و به‌وسیله‌ی ریموت کنترل سیری قابل اجرا است.

در پستی که در وبلاگ Thatgamecompany منتشر شده، اطلاعات بیشتری نیز در مورد بازی Sky ارائه شده است:

شروع پروسه‌ی تولید Sky از چند سال پیش شروع شده است. پس از ارائه‌ی بازی Journey، بسیاری از هواداران در پیام‌هایشان به ما اظهار می‌کردند که چقدر از انجام بازی Journey در کنار همسر، فرزندان و عزیزان خود لذت می‌برند. آن‌ها همچنین از ما خواستند تا در صورت امکان بازی تولید کنیم که به آن‌ها اجازه بدهد در کنار عزیزانشان به بازی کردن بپردازند. ما [نیز] می‌خواستیم مردم بیشتری بازی‌ها را دوست داشته باشند، پس تشویق شدیم تا این ایده را بیشتر مورد بررسی قرار دهیم. همین امر باعث شد بازی [جدیدمان] را برای اولین بار در یک پلتفرم موبایل عرضه کنیم. پلتفرمی که بسیاری از افراد در سراسر جهان به آن دسترسی دارند.توضیح این بازی برای ما آسان نیست، اما می‌توانیم بگوییم Sky برای بازی کردن و به اشتراک گذاشتن میان عزیزان و خانواده طراحی شده است. اگر می‌توانید لذت رفتن به شهر بازی را تصور کنید، یعنی جایی که خاطره‌های ماندگار و به یاد ماندنی خلق می‌شوند؛ می‌توان گفت بازی Sky نیز چنین احساسی را رقم می‌زند.

بازی اسکای برای آیفون و آیپد هم ارائه می‌شود و زمان احتمالی عرضه‌ی آن نیز زمستان سال جاری خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات