نسخه‌ی رالی بنتلی کنتیننتال GT، معرفی شد

جمعه ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
اگر از طرفداران خودروهای آف‌رود باشید، احتمالا نام بنتلی کنتیننتال GT را در خاطر دارید که این بار آماده‌ی خدمت به دوستداران طبیعت شده است.
تبلیغات

 بحث بر سر این موضوع است که آیا این خودرو بر پایه‌ی یک کنتیننتال واقعی ساخته شده یا در پشت بدنه‌ی عریض و پهن سبز خاکی‌رنگش یک فورد موستانگ پنهان شده است؟ از لحاظ ظاهری به قطع یقین با یک بنتلی کنتیننتال و همان ابهت و پهنای همیشگی و با کوپه‌ای اصلاح و بهینه‌شده‌ روبه‌رو هستیم که در سری مستند Supercar Megabuild TV شبکه‌ی نشنال جیوگرافی حضور یافت و اکنون در فروشگاه‌هایی همانند eBay افراد زیادی در حال رقابت با یکدیگر هستند تا بتوانند به این خودرو دست پیدا کنند.

بنتلی کنتیننتال

بر طبق شنیده‌ها، مبلغی حدود ۳۲ هزار و ۳۰۰ دلار نیاز است تا یک دستگاه بنتلی کنتیننتال نقره‌ای لوکس، به هیولای سبزرنگ خارج از جاده تبدیل شود. این خودرو، روی چرخ‌های ۱۷ اینچی که نسبت به قبل با افزایش قطر همراه بوده، سوار شده‌ است و در ضمن در خارج خودرو شاهد استقرار رول کیج‌ها و سری چراغ‌های سقفی منحصربه‌فرد ساخت بنتلی هستیم.

بنتلی کنتیننتال

سیستم تعلیق این خودرو تقویت شده و از کمک‌فنرهای تنظیم‌شونده و  صفحات فلزی در زیر بدنه استفاده شده است تا در هنگام عبور از مسیرهای سخت و ناهموار، این خودرو دچار مشکل و آسیب نشود. خوشبختانه طراحان این پروژه در طراحی داخلی این خودرو کوتاهی نکرده‌اند و برای هرچه لوکس‌تر کردن کابین خودرو از چرم بژ روی صندلی‌ها و پنل درب‌ها استفاده کرده‌اند. همچنین بنتلی کنتیننتال مثل همیشه در آپشن‌های ارائه‌شده در خودرو خوش درخشیده است و از آپشن‌هایی از قبیل، آینه‌های جانبی الکتریکی و گرم شونده، چراغ‌های جلویی خودکار زنون، سنسور پارک در جلو و عقب خودرو، تنظیم دمای کابین دو منطقه‌ای، کروز کنترل، مسیریاب ماهواره‌ای و سیستم استارت بدون کلید بهره می‌برد.

بنتلی کنتیننتال

این محصول، در مشخصات فنی نیز خوب ظاهر شده است که شامل پیشرانه ۶ لیتری ۱۲ سیلندری با آرایش W و سیستم دو دیفرانسیل می‌شود. گیربکس این مجموعه، یک نمونه‌ی ۶ سرعته‌ی خودکار است که بنا بر تبلیغات، سرویس کامل شده است. مالک این خودروی رالی، ادعا دارد که بنتلی خود را یک بار به‌صورت کامل سرویس کرده است.

بنتلی کنتیننتال

آن‌چنان که مشخص شده است، کمتر از ۴ روز تا انقضای مهلت دریافت تقاضا برای این مدل غیر رسمی از کنتیننتال که به‌عنوان Rally Edition خطاب می‌شود باقی مانده و تاکنون ۶۳ تقاضا برای این خودرو ثبت شده است. در نهایت برای ثبت نام خود در لیست متقاضیان، لازم است حداقل مبلغ ۳۹ هزار دلار  پرداخت کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات