نایکی در ۹۰ دقیقه‌ یک جفت کفش به سلیقه‌ شما می‌سازد

یک‌شنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
استودیوی Nike By You بخشی راه‌اندازی کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد کفشی با سلیقه‌ی خود طراحی و دریافت کنند.
تبلیغات

اگر علاقه‌مند هستید که یک جفت کفش به سلیقه‌ی خود داشته باشید، بهتر است نگاهی به جدیدترین دستاورد شرکت نایکی بیندازید. این شرکت در ماه جاری میلادی، در استودیوی Nike By You در شهر نیویورک، بخشی را با نام Nike Makers' Experience افتتاح کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد کفشی با ظاهر و سلیقه‌ی خود سفارش دهند. فرآیند این کار کمتر از ۹۰ دقیقه طول می‌کشد؛ بنابراین می‌توانید به‌راحتی کفش جدید خود را طراحی کنید و سپس آن را بپوشید.

این فرآیند، امکانات شخصی‌سازی زیادی در اختیارتان قرار می‌دهد؛ ولی قالب کفش ثابت است. محصولی که از این فرآیند خارج می‌شود، از قالب Presto X استفاده می‌کند که به‌طور خاص برای Nike Makers طراحی شده است. البته می‌توانید بین نوع معمولی این قالب یا بدون بند، یکی را انتخاب کنید؛ اما به‌جز قالب، سایر قسمت‌های کفش قابل تغییر هستند. می‌توانید رنگ‌بندی، طرح روی کفش و متن آن را انتخاب کنید. حتی می‌توانید کفش خود را بسته به مراسم خاصی طراحی کنید؛ مثلا عبارت «تولدت مبارک» را وارد کنید و Nike Makers' Experience، طرح شما را روی کفش پیاده می‌کند. پس از این، حدود یک ساعت طول می‌کشد که کفش طراحی‌شده در اختیارتان قرار بگیرد.

نایکی

نکته‌ی مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که بدون دعوت‌نامه‌ی رسمی از نایکی، نمی‌توانید از Nike Makers' Experience استفاده کنید. در حال حاضر این دعوت‌نامه تنها در اختیار برخی کارکنان نایکی و تعدادی از اعضای سرویس +Nike قرار دارد؛ ولی به نظر می‌رسد که در آینده، سرویس Nike Makers' Experience در اختیار عموم قرار بگیرد. نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات