آپدیت اندروید نوقا برای گلکسی A7 مدل 2017 منتشر شد

پنج‌شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ انتشار به‌روزرسانی اندروید نوقا برای گوشی‌ هوشمند گلکسی A7 مدل ۲۰۱۷ را آغاز کرد.
تبلیغات

پس از انتشار به‌روزرسانی اندروید نوقا برای گوشی‌های هوشمند رده‌بالای سری گلکسی اس و گلکسی نوت، حالا کمپانی سامسونگ انتشار آپدیت اندروید ۷.۰ را برای گوشی هوشمند گلکسی A7 مدل ۲۰۱۷ نیز آغاز کرده است. گوشی هوشمند نامبرده در ماه ژانویه به بازار عرضه شد؛ اما سیستم‌عامل پیش‌فرض این محصول اندروید ۶.۰ مارشمالو بود. نسخه‌ی فرم‌ور این به‌روزرسانی نرم‌افزاری A720FXXU2BQGB است و حجمی معادل ۱۳۹۴ مگابایت دارد. آپدیت مورد بحث در حال حاضر برای کاربران تایلندی گوشی هوشمند گلکسی A7 مدل ۲۰۱۷ در دسترس قرار گرفته است.

مقاله‌های مرتبط:

    به‌روزرسانی اندروید ۷.۰ نوقا باعث ایجاد تغییراتی در رابط کاربری گوشی مورد اشاره خواهد شد و علاوه بر این، نوتیفیکیشن‌ها و تجربه‌ی کاربری چندوظیفگی در این نسخه بهبود یافته  است و دکمه‌های تنظیمات سریع نیز به‌روز شده‌اند. با این آپدیت گوشی هوشمند گلکسی A7 مدل ۲۰۱۷ همانند گلکسی جی ۲۰۱۷ به قابلیت پیام‌رسانی دوگانه مجهز خواهد شد. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد دو حساب کاربری متفاوت در یک شبکه‌ی اجتماعی یا اپ پیام‌رسانی را به‌صورت هم‌زمان مدیریت کنند. بخش منوی تنظیمات دستگاه در آپدیت مورد بحث تغییر کرده است و علاوه بر این شاهد نسخه‌ی جدید Samsung Pass هستیم.

    آپدیت اندروید نوقا مثل همیشه باعث افزایش سرعت و پایداری گوشی هوشمند کاربران خواهد شد. علاوه بر این با نصب این به‌روزرسانی، نصب اپلیکیشن‌ها و سایر آپدیت‌ها نسبت به قبل با سرعت بیشتری انجام خواهد شد. انتظار داریم سامسونگ آپدیت اندروید نوقا گوشی گلکسی A7 مدل ۲۰۱۷ را به‌زودی برای کاربران سایر نواحی جهان نیز منتشر کند. اگر شما هم یکی از دارندگان گوشی مورد اشاره هستید، با مراجعه به بخش به‌روزرسانی دستگاه، بررسی کنید که آیا این آپدیت جدید برای شما در دسترس قرار گرفته است یا خیر.

    Android 7 galaxy a7 2017

    نظر شما در این مورد چیست؟

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات