دومین رویداد میت آپ تبریز، ۱۹ مرداد

چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
میت‌آپ تبریز یکی از رویدادهای بزرگ استارتاپی در کشور است که به‌صورت سالانه در این شهر برگزار می‌شود. دومین میت‌آپ تبریز، از ۱۹ مرداد در این شهر برگزار خواهد شد.
تبلیغات

شهر تبریز به‌عنوان مرکز تجمع استارت‌آپ‌های شمال غرب کشور، یکی از مستعدترین شهرهای ایران برای شکل‌گیری اکوسیستم موفق کارآفرینی است. رویداد استارت‌آپ میت‌آپ، رویداد سالانه‌ای است که در تبریز برگزار می‌شود و تاکنون توانسته‌ است توجه دانشجویان، کارآفرینان و سرمایه‌گذاران بسیاری را به خود جلب کند.

دومین دوره‌ی رویداد استارت‌آپ میت‌آپ تبریز که توسط گروهی داوطلب و با همکاری منطقه‌ی ویژه علم و فناوری ربع رشیدی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و جمعی از حامیان خصوصی برگزار می‌شود، از ۳ بخش اصلی مسابقه، سخنرانی و پنل گفتگو تشکیل شده است.

چهره‌های آشنایی همچون نازنین دانشور و تورج صابری‌وند در میان سخنرانان این رویداد به چشم می‌خورند و پیش‌بینی شده است عناوین رشد و ارزیابی، تفکر طراحی، کارآفرینی زنان و فرهنگ کار تیمی در این رویداد مورد بحث قرار گیرند. همچنین در بخش سخنرانی ویدیویی، ایرانیانی از شرکت‌های نام‌آشنای اپل، گوگل، ناسا، فیلیپس و ... حضور خواهند یافت.

مجموع جوایز نقدی این دوره به ۱۵ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است و ۱۰ تیم از فرصت برابر رقابت روی سن و داوری توسط داورانی همچون اکبر هاشمی، احمدرضا مسرور، رضا کلانتری نژاد، ناصر فرج زاده و حسن اطاعت برای دست‌یابی به این جایزه برخوردار خواهند بود.

پنل بررسی چالش‌های رشد استارت‌آپ‌ها در شهرستان‌ها که با حضور نمایندگانی از دانشگاه، دولت، سرمایه‌گذاران و جامعه استارت‌آپی برگزار می‌شود از دیگر بخش‌های اصلی این رویداد است. همچنین در دومین دوره‌ی این رویداد به شکل ویژه‌ای به بحث‌کارآفرینی زنان پرداخته شده و در طی آن ۵ بانوی موفق در جهان به سؤالات کار‌آفرینان تبریز پاسخ خواهند داد.

لازم به ذکر است که در این رویداد دکتر شهرام دبیری، دکتر زهرا ساعی و دکتر سونیا اندیش و جمعی از سرمایه‌گذاران به‌عنوان مهمان ویژه حضور خواهند داشت.

این رویداد توسط تیمی برگزار می‌شود که راه‌اندازی وب‌سایت Tabriz.io به‌عنوان رسانه‌ی اکوسیستم استارت‌آپی تبریز را در کارنامه‌ی خود دارند. در دور اول این رویداد بیش از ۲۵۰ نفر حضور داشتند و پیش‌بینی می‌شود این رقم در این دوره تا ۴۵۰ نفر افزایش یابد. برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام به Tabriz.io/meetup2 مراجعه فرمایید.

وب‌سایت زومیت به‌عنوان حامی رسانه‌ای رویدادهای کارآفرینی، اخبار و گزارش‌های مرتبط با این رویداد را در زمان برگزاری منتشر خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات