لکسوس LX570 با کیت TRD معرفی شد

چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تویوتا از کیت اسپرت TRD برای خودروی شاسی‌بلند لکسوس LX570 رونمایی کرد که جذابیت این خودروی لوکس را افزایش می‌دهد.
تبلیغات

امروز عکس‌هایی از نسخه جدید لکسوس LX که برای بازار آسیا تدارک دیده شده است، منتشر شد که انتظار می‌رود برای مناطق دیگر از جمله بازار آمریکای شمالی نیز عرضه شود. این نسخه در بازار روسیه به‌عنوان LX 570 و در کشور‌های حاشیه‌ی خلیج فارس با نام LX 570 S شناخته می‌شود تا به‌نوعی نسخه‌ی لوکس‌تر و اسپرت‌تر از لندکروزر همراه با جلوپنجره جدید، سپر‌های عریض، رکاب‌های جانبی اسپرت و رینگ‌های بزرگ‌تر باشد.

لکسوس LX570

تریم‌های جدید، در ابتدا فقط در دو بازار خاورمیانه و روسیه عرضه خواهند شد. این خودرو در بازار بومی ژاپن نیز با نام TRD فروخته می‌شود که البته در نسخه‌ی در نظر گرفته‌شده برای بازار داخلی ژاپن، خبری از جلوپنجره‌ی مشکی‌ و باابهت این مدل نیست و همان جلوپنجره‌ی کرومی استاندارد به کار خواهد رفت.

البته باید همچنان منتظر اطلاعات رسمی از جانب تویوتا بود و فعلا نمی‌توانیم هیچ اظهار نظری راجع به عرضه این خودرو در بازار آمریکای شمالی با کیت TRD کنیم. اما اصلی‌ترین تغییر، مربوط به ارائه مدل‌های مختلف در بازار‌های گوناگون خواهد بود. این موضوع عجیب که دارندگان لکسوس LX در آمریکای شمالی قادر به داشتن این خودرو با کیت TDR نخواهند بود، می‌تواند به دلیل توجه ویژه‌ی تویوتا به بازار خاورمیانه و روسیه باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات