تصاویر پس زمینه گوشی گلکسی نوت 8 فاش شد

چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
عکس‌های پس‌زمینه گلکسی نوت ۸ پیش از رونمایی از این محصول فاش شد.
تبلیغات

چند هفته‌ی دیگر تا معرفی رسمی گوشی هوشمند گلکسی نوت ۸ زمان باقی مانده و حالا تصاویر پس‌زمینه‌ی این محصول در فضای آنلاین فاش شده است. این والپیپرها را می‌توانید در پایین همین مطلب مشاهده کنید. جای تعجب نیست که سبک این تصاویر با تصاویر پس‌زمینه‌ی موجود در دو گوشی هوشمند گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس همخوانی دارد. اگر با دقت به دو تصویر اول نگاه کنید، متوجه عدد ۸ در وسط آن‌ها خواهید شد. بر این سه تصویر دیگر افقی هستند و زیبا به نظر می‌رسند.

این تصاویر با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۲۵۶۰ پیکسل منتشر شده‌اند و این در حالی است که با توجه به نسبت تصویر نمایشگر گلکسی نوت ۸، رزولوشن این والپیپرها باید ۲۹۶۰ در ۲۹۶۰ پیکسل باشد. مشخص نیست که دلیل تعیین این رزولوشن برای عکس‌های یادشده چیست؛ اما مسلما رزولوشن آن‌ها پیش از انتشار تغییر کرده است. تصاویری که در پایین مطلب مشاهده می‌کنید فشرده شده‌اند و به همین دلیل اگر تمایل دارید آن‌ها را به‌صورت کامل و بدون فشرده‌سازی ببینید، بهتر است از این لینک استفاده کنید. مسلما این عکس‌ها، شامل همه‌ی تصاویر پس‌زمینه‌ی در نظر گرفته‌شده برای گوشی هوشمند گلکسی نوت ۸ نیست؛ اما با مرور این تصاویر می‌توان یک دید کلی از سبک تصاویر زمینه‌ی فبلت یادشده به دست آورد. همان‌طور که بارها اشاره شده است، گلکسی نوت ۸ در تاریخ ۲۳ آگوست (یکم شهریور)، در شهر نیویورک و طی مراسم آنپکد شرکت سامسونگ رسما معرفی خواهد شد.

در چند هفته‌ی اخیر گزارش‌ها و شایعات بسیار زیادی در مورد فبلت مورد انتظار پرچم‌دار سامسونگ یعنی گلکسی نوت ۸ منتشر شده است و اخیرا تصاویر هشت رنگ مختلف این دستگاه را هم مشاهده کرده‌ایم. علاوه بر این به‌تازگی تصویری از نمونه‌ی واقعی نوت ۸ فاش شده است که خبر آن را هم در زومیت منتشر کرده‌ایم. در تصویر واقعی این فبلت علاوه بر سبک طراحی پنل جلویی، جزئیاتی از طراحی بدنه‌ی پشتی این محصول نیز مشخص شده است‌. همچنین اخیرا عکس‌هایی از قلم استایلوس این دستگاه منتشر شده است. اکنون تقریبا مطمئن هستیم که گلکسی نوت ۸ به یک نمایشگر اینفینیتی دیسپلی ۶.۳ اینچی سوپر امولد با رزولوشن کیو اچ‌دی پلاس مجهز خواهد بود. افزون بر این گفته می‌شود حافظه‌ی رم این گوشی ۶ گیگابایت و حافظه‌ی داخلی آن ۱۲۸ گیگابایت در نظر گرفته شده است. قلب تپنده‌ی گلکسی نوت ۸ پردازنده‌ی ۶۴ بیتی هشت هسته‌ای اکسینوس ۸۸۹۵ سامسونگ خواهد بود. البته برخی از مدل‌های این دستگاه مثل مدل مخصوص بازار آمریکا، به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ مجهز خواهد شد. سیستم‌عامل فبلت مورد انتظار سامسونگ اندروید نوقا خواهد بود که مثل همیشه به رابط کاربری انحصاری سامسونگ مزین خواهد شد. در زیر می‌توانید تصاویر زمینه‌ی گلکسی نوت ۸ را مشاهده کنید.

تصویر زمینه گلکسی نوت ۸

نظر شما در این‌ مورد چیست؟

برای مطالعه‌ی تمام مقالات مرتبط با گلکسی نوت 8 به این صفحه مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات