میتسوبیشی اوتلندر هیبریدی؛ پاییز وارد کشور می‌شود

سه‌شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
شرکت میتسوبیشی ژاپن، نسخه برقی-هیبریدی خودروی اوتلندر را تا پیش از زمستان سال جاری، روانه بازار خودروی ایران خواهد کرد.
تبلیغات

پس از کاهش تحریم‌های بین‌المللی، واردات و تولید خودرو در ایران رونق جدیدی تجربه می‌کند. از سوی دیگر، آلودگی روزافزون شهرهای ایران به‌واسطه استفاده زیاد از وسایل نقلیه سواری که بیشتر آن‌ها استانداردهای آلایندگی روز دنیا را دارا نیستند؛ موجب شده است گرایش به سمت استفاده از خودروهای سبز، بیش از پیش در ایران مورد توجه قرار گیرد. در چنین شرایطی خبر رسیده است که به‌زودی نسخه هیبریدی (PHEV) شاسی بلند قدرتمند میتسوبیشی اوتلندر؛ تا پیش از زمستان امسال، وارد خیابان‌های ایران خواهد شد.

outlander PHEV
مقاله‌های مرتبط:

    با وجود تمام مشوق‌های دولتی جهت افزایش گرایش به ورود خودروهای هیبریدی و برقی با هدف کاهش میزان آلودگی هوا؛ همچنان به علت تأثیرات جامانده از تحریم‌های طولانی‌مدت و سنگین غرب علیه ایران، واردات این خودروها با موانعی روبرو است. این در حالی است که خودروهای تمام برقی و پلاگین هیبریدی نیاز به ایستگاه‌های شارژ سریع مخصوصی دارند که اکنون در ایران وجود ندارد. این خودروها از دو پیشرانه بهره می‌برند. یک پیشرانه معمولی و یک پیشرانه برقی که با برق شهری و در منزل قابل شارژ است.

    outlander PHEV

    شرکت میتسوبیشی، پیش از این نمونه‌های برقی و هیبریدی محصولات خود را در ژاپن و اروپای غربی عرضه کرده است. این خودروساز معتبر ژاپنی؛ تلاش می‌کند حوزه خدمات‌ و عرضه محصولات هیبریدی خود را به شرق اروپا، آمریکا و آسیا گسترش دهد. بدین ترتیب ایران اولین کشور در خاورمیانه خواهد بود که نسخه هیبریدی اوتلندر در آن عرضه خواهد شد. ایران با دارا بودن جایگاه بیستم در بین بازارهای بزرگ خودروی جهان و فروش سالانه ۱ میلیون خودرو در کشور، بازار مستعد و مناسبی برای میتسوبیشی به شمار خواهد آمد.

    outlander PHEV

    تمایل ایرانیان به خرید خودروهای روز دنیا در حال افزایش است. میزان فروش محصولات میتسوبیشی در ایران طی سال گذشته با رشد ۱۶ برابری مواجه بوده و در مجموع ۳۲۰۰ دستگاه خودروی میتسوبیشی طی سال ۲۰۱۶ در ایران به فروش رسیده است. هم‌اکنون ۴۱ نمایندگی فعال میتسوبیشی در ایران فعال هستند؛ که این شرکت ژاپنی درصدد است با همکاری نماینده خود در ایران، این تعداد را به بیش از ۵۰ نمایندگی فعال افزایش دهد و بدین ترتیب میزان فروش محصولات خود و سهم عرضه در بازار خودروی ایران را افزایش دهد.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات