قیمت قطعی و شرایط فروش برلیانس C3 کراس اعلام شد؛ بروزرسانی: پیش فروش به پایان رسید

یک‌شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
برلیانس C3 به‌عنوان جدیدترین عضو خانواده برلیانس، از ۲۲ مردادماه با قیمت قطعی ۵۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان توسط سایپا پیش‌فروش خواهد شد.
تبلیغات

مهدی جمالی، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، در حاشیه بازدید از نمایشگاه خودروی مشهد، زمان پیش‌فروش و قیمت قطعی جدیدترین عضو خانواده برلیانس یعنی C3 کراس را اعلام کرد.

وی با اعلام اینکه پس از تبلیغات انجام شده در مورد این خودرو، تقاضای بسیاری برای برلیانس C3 از طرف مردم مطرح شده است؛ به خبرنگاران گفت:

از ۲۲ مردادماه پیش‌فروش برلیانس C3 با قیمت نقدی و نهایی ۵۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان آغاز خواهد شد و متقاضیان می‌توانند نسبت به پیش‌خرید این خودرو اقدام کنند. به علت استقبال خوب مردم از این خودرو طی چند ماه گذشته، از واحد تولید درخواست شده است تا با برنامه‌ریزی دقیق، بتوانیم پاسخگوی نیاز تمام مشتریان برای تولید و عرضه کافی این خودرو بوده تا مانند دیگر محصولات سایپا، شاهد تشکیل صف برای ثبت‌نام و خرید این خودرو نباشیم.
brilliance c3

برلیانس C3 کراس مانند دیگر اعضای خانواده برلیانس، در شرکت پارس خودرو، زیرمجموعه گروه سایپا تولید و عرضه خواهد شد. بدین ترتیب علاوه بر سری‌های ۲۰۰ و ۳۰۰ برلیانس، حالا C3 نیز به سبد محصولات پارس خودرو و سایپا افزوده شده است.

خودروی برلیانس C3 به پیشرانه ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر VVT یا «سامانه زمان‌بندی متغیر سوپاپ» و توان خروجی ۱۰۵ اسب بخار مجهز است و یک جعبه‌دنده ۴ سرعته، وظیفه انتقال نیروی قوای محرکه آن را بر عهده دارد. این خودرو به‌نوعی نسخه مرتفع‌تر H320 است و امکانات و تجهیزات آن با مدل کوچک‌تر خود برابری می‌کند.

brilliance c3

از مهم‌ترین ویژگی‌ها و امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

فرمان برقی، سوئیچ بدون کلید، سانروف، عیب‌یاب خودکار، آینه‌های برقی، مولتی‌مدیا، جی‌پی‌اس، سیستم‌های ترمز ضد قفل و دیسکی (ABS و EBD) در هر چهار چرخ و ۲ کیسه هوا مخصوص سرنشینان جلو.

رضا تقی‌زاده معاون بازاریابی و فروش محصولات گروه سایپا جزئیات بیشتری از پیش فروش این خودرو اعلام کرد. وی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:

مرحله اول پیش فروش برلیانس C3 از ساعت ۱۱ صبح روز یکشنبه مورخ ۲۲ مردادماه سال جاری با قیمت نهایی ۵۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و از طریق فروش اینترنتی و همچنین نمایندگی‌های مجاز سایپا در سراسر کشور آغاز و تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. موعد تحویل این خودرو پاییز خواهد بود. مبلغ پیش پرداخت برای تحویل در مهر و آبان، ۲۵ میلیون تومان و برای تحویل آذرماه، ۲۰ میلیون تومان تعیین شده است. مابقی مبلغ خودرو نیز در زمان ارسال دعوت‌نامه و به قیمت روز برای متقاضیان محاسبه و دریافت خواهد شد.

تقی‌زاده معتقد است عضو جدید خانواده برلیانس و سبد محصولات پارس‌خودرو، با توجه به قیمت مناسب و طراحی زیبا، نظر بسیاری را به خود جلب کرده است و این شرکت پیش‌بینی می‌کند که ظرفیت این خودرو به سرعت تکمیل خواهد شد. وی در ادامه درباره شرایط پیش‌فروش این خودرو، اذعان داشت:

در راستای حمایت از مصرف‌کنندگان واقعی و توزیع عادلانه خودرو میان هموطنان، محدودیت‌هایی جهت ثبت نام این خودرو لحاظ شده است؛ بدین نحو که هر کد ملی تنها مجاز به ثبت‌ نام یک خودرو خواهد بود.

بروزرسانی ۱:

از ساعت ۱۱ امروز یکشنبه ۲۲ مردادماه، طرح پیش فروش خودروی برلیانس C3 کراس آغاز شد. علاقه‌مندان جهت ثبت‌ نام این خودرو می‌توانند به وب‌سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به نشانی http://saipa.iranecar.com/ مراجعه کنند.

بروزرسانی ۲:

تمام سهمیه‌های در نظر گرفته برای پیش فروش خودروی برلیانس C3 کراس، به فروش رسیدند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات