مدیر اجرایی فاکسکان: آیفون 8 ارزان نخواهد بود

سه‌شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
یکی از مدیران اجرایی شرکت فاکسکان در شبکه‌ی اجتماعی ویبو اعلام کرد که آیفون ۸ اپل ، گوشی ارزانی نخواهد بود.
تبلیغات

لیو ژونگشنگ، یکی از مدیران اجرایی شرکت فاکسکان، در شبکه‌ی اجتماعی ویبو اعلام کرد که نباید انتظار قیمت کمی برای آیفون ۸ داشته باشیم؛ البته این پیام پس از چند دقیقه پاک شد. همان‌طور که می‌دانید، شرکت تایوانی فاکسکان مسئول ساخت و مونتاژ گوشی‌های اپل است. ظاهرا دلیل اصلی قیمت زیاد آیفون ۸ به نمایشگر آن برمی‌گردد. نمایشگر اولد این گوشی طوری طراحی شده که فضایی از قسمت بالای آن برای قرار دادن دوربین سلفی، بلندگو و حسگرهای گوشی، بریده شده است. طبق شایعات منتشرشده، این فضای بالا، Notch نام دارد.

آیفون ۸

ژونگشنگ اعتقاد دارد که چنین طراحی عجیبی، تأثیری زیادی در خط تولید گوشی می‌گذارد. این موضوع سرعت تولید گوشی را کاهش و به همین دلیل، هزینه‌ی تولید آن را افزایش می‌دهد. ژونگشنگ می‌گوید:

بریدن نمایشگر به این شکل مخصوص، کار دشواری محسوب می‌شود و هزینه‌ی آن‌هم بالا است. بازده خط تولید نمایشگر اولد تنها ۶۰ درصد است؛ بنابراین حدس می‌زنم که آیفون ۸ ارزان نباشد.

علاوه بر پیغام ژونگشنگ، تصاویر جدیدی هم از آیفون ۸ به رنگ مسی در شبکه‌ی اجتماعی ویبو منتشر شده است. در حال حاضر نمی‌توان این موضوع را تأیید کرد و تا به امروز، هیچ مدلی از گوشی‌های آیفون در رنگ مسی عرضه نشده است.

آیفون ۸

نظر شما در این مورد چیست؟

برای مطالعه‌ی تمام مقالات مرتبط با آیفون ۸ به این صفحه مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات