تصویر واقعی گوشی پیکسل 2 گوگل منتشر شد

سه‌شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
تصاویر واقعی جدیدی از گوشی پیکسل ۲ فاش شده است که جزئیاتی در رابطه با نسل جدید گوشی‏‌های پرچم‎دار گوگل ارائه می‌دهد.
تبلیغات

با نزدیک شدن به زمان معرفی نسل جدید گوشی‌های پیکسل ۲، حجم شایعات در مورد پرچم‎داران جدید گوگل رو به افزایش است. به‏‌تازگی تصاویری از یک مدل واقعی گوشی پیکسل ۲ با اسم رمز Walleye به دست آمده است که این مدل را به نمایش می‌‏گذارند. مدل فاش شده، مربوط به یک نمونه اولیه از گوشی پیکسل ۲ است و به‏‌طور کلی، شباهت‏‌های زیادی به تصویر پیش‌تر فاش شده از گوشی پرچم‏‌دار جدید گوگل دارد.

مدل فاش شده، از یک دوربین اصلی تک لنز استفاده می‌‏کند و با فلاش LED دوگانه (با دو رنگ مختلف) همراه شده است. به نظر می‌رسد که در گوشیپرچم‎دار جدید گوگل، مساحت بدنه شیشه‌ای در پشت گوشی در مقایسه با نسل قبل یعنی مدل‏‌هایی که در اکتبر سال گذشته عرضه شد، کاهش یافته است. این مدل، فاقد جک ۳.۵ میلیمتری هدفون خواهد بود و این موضوع توسط منبع انتشار این دو تصویر هم تأیید شده است.

به نظر می‌رسد که بدنه پشتی، کمی منحنی باشد؛ این موضوع به جای‌گیری بهتر گوشی پیکسل ۲ در دست، کمک خواهد کرد. اندازه حاشیه‎های صفحه نمایش مانند نسل قبل است و تغییر چندانی در این رابطه در مقایسه با گوشی‌های پیکسل ۲۰۱۶، اعمال نشده است. مدل فاش شده، فاقد دکمه فیزیکی هوم است و تنها یک سنسور برای عکاسی و فیلم‌برداری سلفی در حاشیه بالای نمایشگر وجود دارد. سنسور اثر انگشت در بدنه پشتی جای گرفته است.

بدنه مدل فاش شده گوشی پیکسل ۲، تقریباً مشکی است؛ حتی رنگ بدنه تیره‌تر از تصویری است که پیش‌تر از نمونه واقعی گوشی پیکسل ۲ به دست آمده است. بااین‌حال، به نظر می‌رسد که علت این موضوع، شرایط نوری نامناسب باشد و احتمالاً تمام بدنه پشتی به یک رنگ نخواهد بود.

باید اشاره کرد که گوشی پیکسل ۲ با اسم رمز Walleye توسط شرکت اچ‌تی‏‌سی تولید می‌‏شود. مدل بزرگ‎تر آن یعنی پیکسل ایکس‌‏ال ۲، توسط شرکت ال‌جی به تولید خواهد رسید و به یک نمایشگر با نسبت ابعاد ۱۸ به ۹ مجهز خواهد شد. طراحی پیکسل ایکس‌ال ۲ بدون حاشیه خواهد بود.

گفته می‌‏شود گوشی‌‏های پیکسل ۲ و پیکسل ایکس‌ال ۲ با فریم حساس ‎به‏ فشار عرضه خواهند شد و به بلندگوهای استریو مجهز خواهند بود؛ هر دو بلندگو در جلوی گوشی به کار گرفته می‌شوند و توسط شرکت اچ‌تی‎سی طراحی شده‌اند. هم‏‌چنین گمان می‌‏رود چیپ‌ست اسنپدراگون ۸۳۵ یا اسنپدراگون ۸۳۶ کوالکام، قلب تپنده گوشی‌های پیکسل ۲ و پیکسل ایکس‌ال ۲ گوگل باشد. البته در حال حاضر خبری از چیپ‏ست اسنپدراگون ۸۳۶ کوالکام نیست؛ اما گمان می‌رود که تا زمان معرفی گوشی‎های پیکسلl در اواخر امسال، این تراشه معرفی شود.

گوشی‌‏های پیکسل ۲ و پیکسل ایکس‌ال ۲ با ۴ گیگابایت رم همراه خواهند بود و حداقل، از ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌‏کنند. شرکت گوگل، گوشی‎های جدید خود را در اوایل پاییز معرفی خواهد کرد. انتظار میرود نسل جدید گوشی‌‏های پیکسل در همان بازه زمانی (ماه اکتبر) معرفی شود که گوشی پیکسل و پیکسل ایکس‌ال در سال ۲۰۱۶ ارائه شده بود. باید توجه داشت که این شایعات به‌صورت رسمی تأیید نشده است و به همین جهت، باید به آن‌ها با دیده شک و تردید نگریست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات