گزارش زومیت از اختتامیه‌ المپیاد ملی مهارت‌ های خدمات

دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
پنجمین المپیاد ملی مهارت‌های خدمات، دیروز با معرفی بهترین‌ها در هر بخش به ایستگاه پایانی خود رسید.
تبلیغات

مرحله‌ی نخست از پنجمین المپیاد ملی مهارت‌های خدمات، همانند سال‌‌های گذشته توسط شرکت‌های ال‌‌جی و گلدیران به‌طور هم‌زمان و آنلاین در تاریخ‌های ۱۲ و ۱۳ تیر برگزار شد. در این مرحله ۲۰۰۰ نفر شرکت‌کننده در سه گروه صوتی و تصویری، خانگی و تهویه مطبوع با یکدیگر به رقابت پرداختند؛ ۷۲۲ نفر در بخش محصولات خانگی، ۵۴۶ نفر در بخش صوتی و تصویری و ۷۳۲ نفر در قسمت تهویه مطبوع در این دوره شرکت داشتند. از میان این ۲۰۰۰ نفر، ۱۵۴۸ نفر از تکنسین‌ها و پرسنل شرکت مشتریان گلدیران بودند و ۴۵۲ نفر دیگر به‌صورت آزاد در این المپیاد مهارت شرکت کردند. این المپیاد به ترتیب در سه مرحله‌ی غیر حضوری (آنلاین)، حضوری (کتبی) و عملی برگزار شد؛ در مرحله‌ی نهایی و عملی این المپیاد که ۱۴ و ۱۵ مردادماه برگزار شد، ۱۵ نفر از هر گروه با یکدیگر به رقابت پرداختند. خوشبختانه در دو سال اخیر امکان شرکت تمام تکنسین‌ها از سراسر کشور در این المپیاد فراهم شده است.

اختتامیه المپیاد ملی مهارت‌های خدمات

در مرحله‌ی دوم، ۷۰۰ شرکت‌کننده در امتحان تئوری منطقه‌ای شرکت کردند و از میان آن‌ها ۴۵ نفر به مرحله‌ی نهایی راه یافتند. علاوه بر جوایز نقدی و غیر نقدی، امکان شرکت در مسابقات بین‌المللی مهارت دبی نیز برای نفرات برتر هر بخش فراهم شده است؛ در این دوره به نفرات اول تا سوم هر یک از گروه‌های صوتی تصویری، تهویه‌ی مطبوع و خانگی، به ترتیب ۱۵، ۱۰ و ۵ میلیون تومان از طرف شرکت گلدیران اعطا شد. طبق اعلام مسئولان گلدیران، تعداد شرکت‌کنندگان این المپیاد نسبت به سال اول برگزاری آن رشد چشمگیری داشته و تقریبا ۲۰ برابر شده است.

اختتامیه المپیاد ملی مهارت‌های خدمات

مراسم اختتامیه‌ این دوره از المپیاد ملی مهارت‌های خدمات، از ساعت ۱۶:۳۰ یکشنبه ۱۵ مرداد در محل شرکت مشتریان گلدیران با حضور مسئولان شرکت گلدیران، پارک مدیر خدمات ا‌ل‌جی و مسئولان فنی و حرفه‌ای استان تهران برگزار شد.

پس از صحبت‌های علیخانی، مدیرعامل شرکت مشتریان گلدیران، مراسم وارد بخش معرفی برترین‌ها و اعطای جوایز شد. علیخانی با بیان اینکه برگزاری چنین رقابت‌هایی یک مسئولیت اجتماعی محسوب می‌شود، اعلام کرد که گلدیران با برگزاری چنین رویدادهایی به دنبال مهارت‌افزایی (فنی و رفتاری) تکنسین‌ها و به تبع آن، جلب رضایت بیشتر مشتریان و افزایش کیفیت خدمات خود است.

اختتامیه المپیاد ملی مهارت‌های خدمات

ارتقاء کیفیت و سرعت ارائه‌ی خدمات به مشتریان، یکی از مهم‌ترین نیازهای شرکت‌های ارائه‌دهنده‌ی محصول به شمار می‌آید. افزایش سطح توانایی‌ها و دانش تکنسین‌ها علاوه بر ارتقاء بهره‌وری، به رضایت بیشتر مشتریان می‌انجامد. ‌نفرات برتر پنجمین دوره از المپیاد ملی خدمات برای محک زدن توانایی‌های خود به مسابقات بین‌المللی در دبی اعزام خواهند شد. تهرانیان، مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران، در پایان مراسم اختتامیه‌ از مسئولان گلدیران خواست که شرکت در چهل و چهارمین مسابقات جهانی مهارت را که آبان ماه امسال در ابوظبی برگزار می‌شود نیز به‌عنوان یک رویداد مهم برای سنجش مهارت تکنسین‌ها مد نظر داشته باشند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات