ایساکو و کسب عنوان بهترین خدمات پس از فروش خودرو

یک‌شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
ایساکو، به‌عنوان شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، برای هشتمین سال پیاپی موفق به کسب عنوان بهترین شرکت خدمات پس از فروش در صنعت خودرو شد.
تبلیغات

سید رضا حسینی، مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، با اعلام اینکه شرکت ایساکو در بین ۴۰ شرکت خودروساز داخلی و خارجی موفق به کسب جایگاه نخست در ارزیابی شرکت‌های بازرسی کیفیت و استاندارد از وزارت صنعت معدن و تجارت شده است، اظهار داشت:

خرسندیم که برای هشتمین سال پیاپی عنوان بهترین شرکت خدمات پس از فروش خودرو را کسب کرده‌ایم. این اتفاق نتیجه تلاش شبانه‌روزی همه همکاران و نمایندگی‌های ایساکو در سراسر کشور است. باید از مدیران ارشد این شرکت و تمام کسانی که در چرخه تأمین، تولید و عرضه قطعات خودرو دخیل بوده‌ و تلاش خود را به کار بسته‌اند تا رضایت مشتریان فراهم شود، قدردانی کنیم.

حسینی، مهم‌ترین و ارزشمندترین بخش نتایج امسال را روند رو به رشد رضایت مشتریان و دریافت بالاترین سطح اعتماد بر اساس نظرسنجی‌های انجام‌شده در شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو دانست و این موضوع را مایه دلگرمی مدیران ایساکو قلمداد کرد. وی در ادامه افزود:

علی‌رغم سختگیری‌های به‌مراتب بیشتر در زمینه نحوه ارزیابی و ارتقاء کیفی در حوزه بازرسی، موفق شدیم با استفاده از طرح‌های نوین خدمات‌رسانی و ایجاد ارزش‌های برتر برای مشتریان عزیز، در جهت بهبود کیفی و مستمر استانداردهای جهانی قدم برداریم. همواره نگاه همکاران من در ایساکو، ایجاد تحولی بزرگ در خدمات پس از فروش بوده و خرسندیم که مسیر حرکت بر اساس برنامه‌ریزی اهداف شرکت، با موفقیت طی شده است.

امسال، سیستم ارزیابی کیفی شبکه خدمات پس از فروش خودرو به‌کلی تغییر کرد و از مدل ارزیابی مطابق با استانداردهای جهانی الگوبرداری شد که به نظر می‌رسد سخت‌گیری‌های بیشتری نسبت به گذشته داشته است. بر اساس آخرین ارزیابی انجام‌شده، شرکت ایساکو موفق به کسب بیشترین امتیاز شده و به‌عنوان بهترین شرکت ارائه‌دهنده خدمات پس از فروش خودرو در کشور اعلام شده است؛ هرچند نبود فضای رقابتی و حضور شرکت‌های معتبر خارجی و شبکه خدمت‌دهی آن‌ها نیز در کسب این نتایج بی‌تأثیر نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات