دانلود آهنگ و استفاده آفلاین در آپدیت جدید YouTube Music

یک‌شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
با دریافت به‌روزرسانی جدید YouTube Music،‌ از هم‌اکنون کاربران می‌توانند موزیک‌‌ها و ویدیوها را برای استفاده در حالت آفلاین دانلود کنند.
تبلیغات

اپلیکیشن YouTube Music ابزاری برای پخش آنلاین موزیک و ویدیو است که به کمک آن و یک ارتباط اینترنتی مناسب، می‌توانید به‌سادگی به آرشیوی عظیم از موسیقی دسترسی داشته باشید. تا به امروز این اپلیکیشن یک سرویس آنلاین صرف بود؛ به این معنا که دانلود موزیک‌ها یا ویدیوهای موجود در آن امکان‌پذیر نبود و کاربران تنها می‌توانستند به‌صورت آنلاین از خدمات برنامه استفاده کنند. اما با به‌روزرسانی جدیدی که این اپلیکیشن دریافت کرده است، از این پس امکان دانلود محتوا و استفاده از آن‌ها در حالت آفلاین نیز مهیا شده است. به کمک این امکان شما می‌توانید صدا، ویدیوی SD و HD را برای استفاده در حالت آفلاین دانلود کنید.

جهت انجام این کار، آیکون «سه‌ نقطه» را در کنار فایل مورد نظر لمس کنید تا گزینه Save در اختیارتان قرار بگیرد. کاربران آیفون نیز می‌توانند با سوایپ کردن فایل مورد نظر به سمت چپ، آن را برای حالت آفلاین ذخیره کنند. بعد از انتخاب گزینه مورد نظر، بنا به سرعت اینترنت باید مدتی منتظر اتمام دانلود بمانید. کار تمام است. از این پس هرگاه به ارتباط اینترنتی دسترسی نداشتید، کافی است تصویر پروفایل خود را در برنامه لمس و حالت Offline Mode را فعال کنید. برای دانلود برنامه اندروید YouTube Music و نسخه آیفون آن از لینک‌های زیر استفاده کنید.

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

آموزش دانلود از پلی‌استور: در صورتی که بعد از انتخاب گزینه دانلود و انتقال به پلی‌استور با پیغام «This item is not available in your country» مواجه شدید، می‌توانید از ربات تلگرامی @apkdl_bot برای دریافت فایل Apk برنامه استفاده کنید. لینک پلی‌استور برنامه را کپی (با راست‌کلیک یا لمس طولانی روی گزینه‌ی بالا) و به این ربات ارسال کنید تا بعد از چند لحظه، فایل APK برای شما ارسال شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات