تولید انبوه آیفون 8 آغاز شده است

جمعه ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تولید پرچم‌دار بعدی اپل برای این کمپانی مشکلاتی به‌همراه داشته است؛ شاید کمبود قطعات برای تولید، بزرگترین کابوس این غول فناوری باشد.
تبلیغات

بسیاری در ماه‌های اخیر در مورد توانایی اپل برای تولید آیفون ۸ در زمان مقرر و روانه کردن آن به بازار، در اواسط ماه سپتامبر که به‌صورت سنتی زمان مورد علاقه اپل بوده است، شک و تردید خود را ابراز کرده‌اند. گاهی این شک‌ها مربوط به تحلیل‌های آماری و اقتصادی است که توسط کارشناسان و مراکز اقتصادی مختلف ارائه می‌شود.

طبق گزارش‌های اخیر، اپل برای ساخت آیفون ۸ با تامین‌کنندگان خود به‌مشکل بر خورده است. سامسونگ، تامین‌کننده‌ی اصلی پنل‌های صفحه نمایش آیفون ۸ اعلام کرده بود که تنها قادر به تولید ۳ تا ۴ میلیون واحد، قبل از معرفی رسمی آیفون ۸ به بازار است؛ این در حالی است که اپل برنامه دارد ۵۰ تا ۶۰ میلیون دستگاه آیفون ۸ تا پایان سال به‌فروش برساند. اگر این موارد صحیح باشد، این کمپانی همانند مشکلات پیش‌آمده در زمان عرضه‌ی AirPod، با مسئله‌ی کمبود آیفون ۸، پس از گذشت چند ماه از ورود آن به بازار مواجه خواهد شد. این در حالی است که برخی حتی پیش‌بینی کرده‌اند، ممکن است اپل عرضه‌ی آیفون ۸ را به سال ۲۰۱۸ موکول کند.

با وجود اینکه در مورد زنجیره‌ی تامین قطعات سوالاتی وجود دارد، اما احتمال آن بسیار پایین است که اپل، آنچه را که ممکن است گسترده‌ترین عرضه‌ی آیفون پس از نسخه‌ی ابتدایی این محصول در سال ۲۰۱۷ باشد، به تاخیر بیاندازد.

با توجه به توئیت OnLeaks، فاش‌کننده‌ی توییتری مشهور، تولید انبوه آیفون ۸ هم اکنون آغاز شده است.

همان‌طور که انتظار می‌رفت، تولید آیفون ۸ آغاز شده است. این یعنی به‌زودی اطلاعات بیشتری در مورد آیفون ۸ به بیرون درز خواهد کرد.

آیفون ۸ درست در ماه سپتامبر روانه بازار خواهد شد و اگر همه‌چیز خوب پیش برود، با‌ توجه به پیش بینی اپل، این کمپانی رکورد ۱۲ درصد رشد در سه‌ماهه بعدی را خواهد داشت و برهمین اساس، عرضه‌ی آیفون ۸ با تاخیر انجام نخواهد شد.

نظر شما چیست؟ آیا اپل در تولید آیفون 8 با مشکل مواجه خواهد شد؟

برای مطالعه‌ی تمام مقالات مرتبط با آیفون 8 به این صفحه مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات