JBL اسپیکرهای سری لینک را مجهز به گوگل اسیستنت معرفی کرد

پنج‌شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی جی‌بی‌ال در جریان ایفا ۲۰۱۷ از سری جدید اسپیکرهای خود موسوم به LINK مجهز به گوگل اسیستنت رونمایی کرد.
تبلیغات

JBL یکی دیگر از کمپانی‌هایی است که امروز محصولات جدیدی را در IFA 2017 برلین رونمایی کرد. این شرکت امروز سه اسپیکر جدید با نام‌های LINK 10، LINK 20 و LINK 300 رونمایی کرد که تحت عنوان سری لینک شناخته می‌شوند. این سه اسپیکر از نظر کیفیت صدای خروجی امضای جی‌بی‌ال را همراه خود دارند و از طرفی به گوگل اسیستنت نیز مجهز شده‌اند.

اسپیکرهای سری لینک جی‌بی‌ال نیز همانند دیگر اسپیکرهای مجهز به گوگل اسیستنت که توسط سونی، انکر و دیگر کمپانی‌ها معرفی شده‌‌اند، از قابلیت پخش موسیقی براساس ارتباط بلوتوث و وای‌فای پشتیبانی می‌کنند. علاوه بر این، اسپیکرهای جدید برای پخش راحت محتوا روی تلویزیون و دیگر محصولات منزل شما، به کروم‌کست داخلی مجهز شده‌‌اند.

مدل‌های لینک 10 و لینک 20، نمونه‌های قابل حمل هستند در حالی که لینک 300 اسپیکر بزرگتری است که باتری داخلی ندارد. قیمت پایه‌ی لینک 10 برابر ۱۴۹ دلار است که از دو اسپیکر ۸ وات داخلی بهره می‌برد و طبق ادعای کمپانی سازنده می‌تواند تا ۵ ساعت به طور مداوم کار کند.

قیمت اسپیکر لینک 20 از ۱۹۹ دلار شروع می‌شود که به دو اسپیکر ۱۰ وات مجهز شده و می‌تواند ۱۰ ساعت بی‌وقفه صدا را پخش کند. اما در نهایت مدل لینک 300 با قیمت ۲۴۹ دلاری خود از یک بلندگوی ۵۰ واتی بهره می‌برد که برای عاشقان صدای بلند و شفاف طراحی شده است.

مدل‌های لینک 10 و لینک 20 توانسته‌اند گواهی ضدآب IPX7 را دریافت کنند، در حالی که نمونه لینک 300 از این ویژگی بی‌بهره است. همچون همیشه کاربران JBL می‌توانند با اتصال چند اسپیکر به یکدیگر، صدای جذاب‌تری را در فضای اتاق خود پخش کنند و این موضوع در مورد اسپیکرهای سری LINK نیز صدق می‌کند. شما می‌تواند دو یا چند اسپیکر را با هم متصل کرده و صدای بی‌نظیری را در خانه یا حتی فضای بیرون تجربه کنید.

کاربران با استفاده از گوگل اسیستنت می‌توانند از این اسپیکرها استفاده کرده و از گوگل بخواهند تا کارهای مختلفی چون اعلام اطلاعات آب‌وهوایی، اعلام اخبار یا کنترل لوازم خانه‌ی هوشمند را انجام دهد. گوگل اسیستنت با مجموعه‌ای از اکوسیستم‌های خانه‌ی هوشمند سازگاری دارد و گزینه‌های بیشتری نیز در ایفا ۲۰۱۷ به این پلتفرم اضافه شده است.

در حالی که برخی از سرویس‌های موسیقی با گوگل هوم یا گوگل اسیستنت سازگاری دارند، شما می‌توانید برای مدل‌های دیگر از بلوتوث استفاده کنید. از آنجایی که اسپیکرهای جدید جی‌بی‌ال از بلوتوث نیز ببهره می‌برند، امکان بهره‌گیری از این نوع ارتباط و پخش موسیقی وجود دارد.

اسپیکرهای سری JBL LINK تمامی به‌روزرسانی‌ها را دریافت کرده و از تمام قابلیت‌های استاندارد گوگل هوم نیز بهره خواهند برد.

جی‌بی‌ال در کنفرانس خود اعلام کرد که اسپیکرهای لینک از پاییز امسال وارد بازار می‌شوند. این سری از اسپیکرهای جی‌بی‌ال نسبت به گوگل هوم قیمت بیشتری دارند ولی مزیت اصلی آنها کیفیت صدای خروجی بهتر و ویژگی‌هایی است که کاربران نیاز دارند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات