JBL از هدفون تماما بی سیم خود در ایفا 2017 رونمایی کرد

پنج‌شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۰
مطالعه 3 دقیقه
جی‌بی‌ال با معرفی هدفون جدید خود به‌نام جی‌بی‌ال فری، رسما به بازار هدفون‌های کاملا بی‌سیم وارد شد.
تبلیغات

کمپانی جی‌بی‌ال یک هدفون کاملا بی‌سیم به‌نام جی‌بی‌ال فری معرفی کرده است. کاربران می‌توانند با  این محصول یک تجربه‌ی کاملا بی‌سیم از پخش موسیقی داشته باشند. کمپانی مورد بحث این هدفون‌ها را در دو رنگ مشکی و سفید به بازار عرضه خواهد کرد. جی‌بی‌ال فری همانند هدفون ورزشی جدید ریفلکت فیت از المان‌های جالبی در طراحی بهره می‌برد که باعث شده به یک گزینه‌ی مناسب برای افراد فعال تبدیل شود. هدفون مورد اشاره همچنین در برابر پاشش قطرات آب مقاوم است و به همراه آن چندین قطعه‌ی نگه‌دارنده در ابعاد کوچک، متوسط و بزرگ‌ در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت؛ بدین ترتیب این محصول به‌خوبی در داخل گوش کاربران باقی خواهند ماند تا در حین انجام فعالیت‌های ورزشی نگران افتادن این هدفون‌ها نباشند.

جی‌بی‌ال شرکتی است که آن را با تجهیزات صوتی مثل اسپیکر و هدفون‌های با کیفیت می‌شناسیم. مشتریان این کمپانی می‌توانند کیفیت بالایی از هدفون‌های جدید جی‌بی‌ال فری داشته باشند. باید اشاره کنیم که محصول نامبرده از فناوری صوتی جی‌بی‌ال سیگنیچر بهره می‌برد و به همین دلیل می‌توان گفت که کیفیت پخش صوت این هدفون‌ها بیش از انتظار اکثر کاربران خواهد بود. کاربران می‌توانند در صورت نیاز از یکی از این جفت‌ هدفون‌ها استفاده کنند تا بدین طریق امکان شنیدن صدای محیط نیز فراهم شود. علاوه بر این جی‌بی‌ال یک میکروفون داخلی در این محصول تعبیه کرده تا بتوانید با آن‌ها به انجام مکالمات صوتی بپردازید؛ بنابراین می‌توان از جی‌بی‌ال فری به منظور گوشی دادن به موسیقی به‌خصوص در حین انجام فعالیت‌های ورزشی بهره برد و در عین حال در صورت نیاز به تماس‌های تلفنی پاسخ داد.

اگرچه گوشی دادن به موسیقی با هدفون‌های تماما بی‌سیم یک تجربه‌ی بسیار لذت‌بخش برای خریداران این نوع محصولات ایجاد می‌کند؛ اما باید اشاره کنیم که در حال حاضر بزرگ‌ترین ایرادی که اکثر کاربران به هدفون‌‌های کاملا بی‌سیم وارد می‌کنند، عمر کم باتری این گجت‌ها است. جی‌بی‌ال فری نسبت به سایر محصولات مشابه، عمرباتری قابل توجهی را ارائه نمی‌دهد اما در عین حال می‌توان گفت که باتری این محصول در حد قابل قبولی است. کاربران می‌توانند با هر بار شارژ کامل این محصول تا ۴ ساعت به طور مداوم با آن موسیقی گوش دهند. البته جعبه‌ی این هدفون‌ها می‌تواند تا ۲۰ ساعت شارژ اضافه به کاربر ارائه دهد. نکته‌ی دیگر اینکه می‌توان با ۱۵ دقیقه شارژ جعبه‌ی شارژ جی‌بی‌ال فری به مدت ۱.۵ ساعت با آن موسیقی پخش کرد؛ بنابراین اگر زمان کافی برای شارژ کامل هدفون‌های بی‌سیم خود ندارید می‌توانید فقط در عرض ۱۵ دقیقه، بیش از یک ساعت دیگر از آن‌ها استفاده کنید. نکته‌ای که در مورد جی‌بی‌ال فری هنوز مشخص نشده این است که آیا عمر باتری ۴ ساعته‌ی این محصول برای پخش فایل‌های محلی اعلام شده یا باتری این محصول می‌تواند در حالت استریم نیز در همین حد کارایی داشته باشد. این موضوع از آنجا اهمیت پیدا می‌کند که به عنوان مثال نسل اول هدفون‌های بی‌سیم گیر آیکون ایکس می‌تواند تا ۳ ساعت به طور مداوم موسیقی پخش کند اما عمر باتری این محصول در حالت استریم بسیار کم‌تر بوده و به ۱.۵ ساعت می‌رسد. هدفون‌های بی‌سیم جدید جی‌بی‌ال فری در ماه اکتبر به بازار عرضه خواهند شد. قیمت در نظر گرفته شده برای این محصول نیز ۱۴۹.۹۹ دلار است. باید اشاره کنیم علاقمندان می‌توانند برای خرید جی‌بی‌ال فری به وب‌سایت رسمی این کمپانی به نشانی www.JBL.com مراجعه کرده و یا آن را از خرده‌فروشی‌ها تهیه کنید.

نظر شما در مورد هدفون‌های بی‌سیم جی‌بی‌ال فری چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات