سامسونگ ماه اول عرضه‌ی گلکسی نوت 8 در کره‌ی جنوبی ۷۰۰ هزار واحد از این‌ محصول به فروش می‌رساند

پنج‌شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ تعداد ۷۰۰ هزار گلکسی نوت ۸ را در اولین ماه شروع عرضه‌ی این محصول در کره‌ی جنوبی به فروش خواهد رساند.
تبلیغات

کمپانی سامسونگ اخیرا از جدیدترین نسل فبلت پرچمدار خود ینی گلکسی نوت ۸ رونمایی کرده است. این دستگاه  تا همین حالا بازخوردها و نقدهای خوبی دریافت کرده و پس از مشکلات نوت ۷ در سال گذشته، به‌نطر می‌رسد سرانجام سری نوت مجددا به حیات خود برگشته است. غول فناوری کره‌ای انتطار دارد در اولین ماه شروع عرضه‌ی این گوشی در کشور خانگی خود، تعداد ۷۰۰ هزار واحد از این محصول را به فروش برساند. شایان ذکر است که میزان فروش گلکسی اس ۸ سامسونگ نیز در ماه اول عرضه‌ی این محصول در اوایل سال جاری ۷۰۰ هزار واحد بوده است.

بنا به اعلام رگولاتوری کره‌ی جنوبی، سامسونگ از اواخر ماه آگوست از طریق اپراتورهای مخابراتی از جمله اس‌کی تلکام، کی‌تی و ال‌جی یو پلاس نزدیک به ۷۰۰ هزار واحد گلکسی نوت ۸ در این کشور عرضه خواهد کرد که از این تعداد ۶۰ درصد مدل ۶۴ گیگابایتی و ۴۰ درصد مدل ۲۵۶ گیگابایتی است.  از بین ۶۰ درصد مدل ۶۴ گیگابایتی مورد اشاره، ۴۰ درصد در رنگ آبی، ۳۰ درصد مشکی و ۳۰ درصد خاکستری خواهند بود. از کل ۴۰ درصد مدل ۲۵۶ گیگابایتی محصول نامبرده نیز ۶۰ درصد در رنگ آبی تیره و ۴۰ درصد در رنگ مشکی در بازار کره‌ی جنوبی عرضه خواهد شد. باید اشاره کنیم که در این لیست مدل ۱۲۸ گیگابایتی نوت ۸ و رنگ‌ طلایی این فبلت در نظر گرفته نشده است.

قیمت گلکسی نوت ۸ در کشور کره‌ی جنوبی همچنان نامشخص است. پیش از این اعلام شده که مدل ۶۴ گیگابایتی این محصول در آمریکا با قیمت ۹۴۹.۹۹ دلار به فروش خواهد رسید. البته قیمت پیش بینی شده برای این دستگاه در کره یک میلیون وون تعیین خواهد شد که این نرخ کمی کم‌تر از قیمت جهانی آن است. بر اساس گزارش‌ها پیش‌خرید گلکسی نوت ۸ از تاریخ ۷ سپتامبر تا ۱۴ سپتامبر (۱۶ شهریور تا ۲۳ شهریور) آغاز خواهد شد و فروش عمومی این فبلت هوشمند نیز از تاریخ ۱۵ سپتامبر شروع می‌شود.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات