B&O‌ از اولین ایرباد بی سیم خود در ایفا 2017 رونمایی کرد

پنج‌شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی B&O‌ در جریان برگزاری ایفا ۲۰۱۷ ایرباد بی‌سیم خود را رونمایی کرده که Beoplay E8 نام گرفته است.
تبلیغات

کمپانی B&O‌ ساعاتی پیش در جریان برگزاری ایفا ۲۰۱۷ از ایرباد بی‌سیم خود با نام Beoplay E8 رونمایی کرد. این ایرباد را باید اولین ایرباد بی‌سیم تولید شده توسط B&O Play خواند که نام این کمپانی را نیز در این بازار مطرح خواهد کرد. ایرباد بیوپلی ای ۸ برچسب قیمت ۲۹۹ دلاری داشته و در ماه اکتبر سال جاری میلادی راهی بازار خواهد شد. نکته جالب در مورد این ایرباد این است که قیمت آن دو برابر ایرپادی است که اپل سال گذشته رونمایی کرده است.

این روزها بسیاری از کمپانی‌ها ایربادهای بی‌سیم مختلفی را راهی بازار کرده‌اند، حال آنکه B&O‌ در پی آن است تا با بهره‌گیری از خوشنامی برند خود در ساخت محصولات با کیفیتی که صدای خوبی را نیز تولید می‌کنند، خریداران حرفه‌ای این سری محصولات را به سوی خود جلب کند. براساس اطلاعات ارائه شده توسط B&O‌ این ایربادها در برابر نفوذ گرد و غبار و همچنین خراشیدگی مقاوم هستند. اپلیکیشن توسعه یافته برای این ایربادها نیز امکان انجام تنظیمات شخصی روی کیفیت صدای خروجی را برای کاربران فراهم می‌کند. B&O‌ برای نگهداری این ایربادها یک قاب چرمی را نیز تدارک دیده است.

عمر باتری بیوپلی ای ۸ نزدیک به ۴ ساعت اعلام شده که بیشتر از ایرپاد اپل و همچنین ایربادهای Bragi است. باتری تعبیه شده روی قابی که این ایربادها درون آن قرار می‌گیرند به اندازه‌ای بزرگ طراحی شده که می‌توان با استفاده از آن دو بار بیوپلی ای ۸ را شارژ کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات