ایسر از لپ تاپ های سوئیفت 5 و اسپین 5 در ایفا 2017 رونمایی کرد

پنج‌شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
دیروز ایسر در جریان برگزاری ایفا ۲۰۱۷ نسل جدید محصولات خود را رونمایی کرد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به لپ‌تاپ‌های سوئیفت ۵ و اسپین ۵ اشاره کرد.
تبلیغات

با توجه به اینکه اینتل چندی پیش نسل جدید پردازنده‌های خود را رونمایی کرده، از این‌رو تولیدکنندگان گجت‌های دیجیتال در حال به‌روزرسانی محصولات خود هستند. ایسر نیز دیروز در جریان برگزاری نمایشگاه ایفا ۲۰۱۷، کنفرانسی را برگزار کرده و طی آن از محصولات جدیدش رونمایی کرد که از جمله‌ی آن باید به لپ‌تاپ‌های Swift 5 و Spin 5 اشاره کرد.

سوئیفت ۵

سری سوئیفت را باید به عنوان محصولاتی تعریف کرد که به معنای واقعی لپ‌تاپ هستند. در واقع ایسر این سری را برای افرادی راهی بازار می‌کند که در پی خرید یک لپ‌تاپ بوده و قصدی برای استفاده از تعاریف جدید وارد شده به دنیای لپ‌تاپ‌ها ندارند. سوئیفت ۵ از وجود پردازنده‌ی نسل هشتمی اینتل بهره می‌برد که نتیجه‌‌ی آن کاهش مصرف انرژی و در نتیجه افزایش عمرباتری است. وزن نسل جدید سوئیفت ۵ نیز تنها یک کیلوگرم اعلام شده است.

سوئیفت 5

ایسر این لپ‌تاپ‌ها را با مشخصات فنی متنوعی راهی بازار خواهد کرد. ارزان‌ترین نسخه‌ی سوئیفت ۵ تنها ۹۹۹ دلار قیمت دارد و عرضه‌ی آن نیز از ماه دسامبر آغاز خواهد شد. البته باید به این نکته اشاره کرد که مشتریان چینی جلوتر از سایر نقاط جهان، در ماه نوامبر این محصول را در فروشگاه‌ها برای خرید مشاهده خواهند کرد.

اسپین ۵

اسپین ۵ نیز جزو لپ‌تاپ‌هایی است که با وجود یک لولای قابل چرخش تا ۳۶۰ درجه می‌توان آن را از یک لپ‌تاپ به تبلت تبدیل کرد. ضخامت این لپ تاپ برای نسخه‌ی ۱۳ اینچی نزدیک به ۱۵.۹ میلی‌متر است. اسپین ۵ با نمایشگر ۱۵ اینچی نیز همراه شده که ضخامت این نسخه ۱۷.۹ میلی‌متر است. نسخه‌ی ۱۵ اینچی در مقایسه با ۱۳ اینچی قدرت بیشتری دارد، چراکه ایسر یک پردازنده‌ی گرافیکی GeForce GTX 1050 انویدیا را در آن مورد استفاده قرار داده، حال آنکه نسخه‌ی ۱۳ اینچی از پردازنده‌ی گرافیکی اینتل روی تراشه‌ی نسل هشتمی خود بهره می‌برد.

قیمت ارزان‌ترین نسخه‌ی اسپین ۵ در بازار آمریکا ۷۹۹ دلار تعیین شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات