تصویری جدید از ایفا 2017 معرفی گوشی موتو ایکس 4 را تایید می‌کند

چهارشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۲
مطالعه 2 دقیقه
تصویری در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۷ ثبت شده است که به گوشی موتو ایکس 4 اشاره دارد.
تبلیغات

در حالی که کمپانی‌های مختلف در جریان اولین روز از آغاز غیررسمی رویداد IFA 2017 در برلین، مشغول معرفی محصولات جدید خود هستند، تصویری از این نمایشگاه منتشر شده است که معرفی گوشی میان‌رده‌ی Moto X4 موتورولا و لنوو را تایید می‌کند.

این تصویر که توسط Roland Quandt منتشر شده نشان می‌دهد که به زودی باید منتظر معرفی گوشی موتو ایکس 4 از سوی لنوو باشیم. گفته می‌شود این گوشی احتمالا روز ۲ سپتامبر در فیلیپین معرفی خواهد شد.

در حالی که تا امروز افشاگری‌ها و گمانه‌زنی‌های زیادی پیرامون این دستگاه صورت گرفته است، اما گفته می‌شود موتو ایکس 4 لنوو به یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۶۳۰ با هسته‌های ARM Cortex A53 و حداکثر فرکانس کاری ۲.۲ گیگاهرتز مجهز شده و در دو نسخه‌ی مختلف به ترتیب با ۳ و ۴ گیگابایت رم و ۳۲ و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی معرفی خواهد شد. امکان افزایش حافظه‌ی ذخیره‌سازی از طریق کارت حافظه‌ی خارجی نیز وجود دارد.

گوشی مورد نظر از یک نمایشگر ۵.۲ اینچی و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد.

هنوز مشخص نیست موتو ایکس 4 موتورولا در چه بازارهایی عرضه خواهد شد، اما به نظر می‌رسد این گوشی در دو نسخه با قیمت ۳۴۹ و ۳۹۹ دلار وارد بازار آمریکا می‌شود. انتظار می‌رود گوشی جدید موتورولا به یک دوربین دوگانه‌ی ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۱۶ مگاپیکسلی مجهز شود و سیستم عامل آن اندروید ۷.۱ نوقا باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات