ایرباد گیر آیکون ایکس سامسونگ با پشتیبانی از بیکسبی رونمایی شد

چهارشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۶
مطالعه 3 دقیقه
سامسونگ در جریان برگزاری کنفرانس خود طی ایفا ۲۰۱۷ از ایربادهای بی‌سیم Gear IconX رونمایی کرد.
تبلیغات

کنفرانس مطبوعاتی سامسونگ دقایقی پیش آغاز شد که طی آن این کمپانی نسل جدید گجت‌های پوشیدنی خود را رونمایی کرد. از جمله‌ی گجت‌های پوشیدنی که سامسونگ پیش از کنفرانس وعده داده بود، باید به ایربادهای بی‌سیم موسوم به Gear IconX اشاره کرد. نسل جدید این ایربادها را باید دنباله‌ای برای نسل پیشین خواند که سامسونگ برای مشتریانی تولید کرده که در پی استفاده از یک ایرباد بی‌سیم با توان تولید صدای بسیار با کیفیت هستند. 

نسل جدید ایرباد بی‌سیم سامسونگ از نظر ظاهری شباهت بسیاری به گیر آیکون ایکسی دارد که این کمپانی کره‌ای در سال ۲۰۱۶ راهی بازار کرده بود. هر یک از ایربادهای سامسونگ ابعادی برابر ۱۸.۹ در ۲۱.۸ در ۲۲.۸ میلی‌متر دارد حال آنکه یک جفت ایرباد جدید سامسونگ همراه با قابی به ابعاد ۷۳.۴ در ۴۴.۵ در ۳۱.۴ میلی‌متر عرضه می‌شود که می‌توان از آن برای شارژ بی‌سیم این ایربادها استفاده کرد. وزن هر یک از این ایربادها نزدیک به ۸ گرم است کرد و به گفته‌ی سامسونگ به لطف طراحی ارگونومیک می‌توان از آن‌ها به راحتی در گوش استفاده کرد. هر یک از ایربادها بیش از ۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد. قاب طراحی شده برای این ایربادها تنها ۵۴.۵ گرم وزن دارد. 

از جمله‌ی ویژگی‌های گیر آیکون ایکس سامسونگ باید به بهره‌گیری از سنسوری خازنی برای تشخیص لمس در کنار شتاب سنج و سنسور مادون قرمز اشاره کرد. سنسور مادون قرمز بدین منظور در ایرباد سامسونگ قرار گرفته تا این ایرباد تشخیص دهد که چه زمانی در گوش قرار گرفته یا خارج می‌شود تا از این طریق ایرباد سامسونگ بتواند پخش آهنگ را مدیریت کند. 

ایرباد گیر آیکون ایکس سامسونگ

گیر آیکون ایکس قادر است تا از طریق بلوتوث ۴.۲ با تمام گوشی‌های هوشمند ارتباط برقرار کند. این ایرباد از وجود باتری ۸۲ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد که می‌توان با استفاده از آن ۶ ساعت بصورت مستقل از طریق پخش آهنگ‌های ذخیره شده روی حافظه یا برای پنج ساعت از طریق اتصال به گوشی‌های هوشمند استفاده کرد. این ایرباد همچنین قادر است بصورت مستمر برای انجام یک مکالمه چهار ساعته از نظر عمر باتری دوام بیاورد. سامسونگ برای راحتی هرچه بیشتر کاربران یک باتری ۳۴۰ میلی آمپر ساعتی را روی قاب این ایرباد قرار داده که بااستفاده از آن می‌توان با قراردادن ایربادها درون قاب و بدون نیاز به اتصال شارژر به برق، ایرباد را شارژ کرد. این قاب از درگاه USB 2.0 و USB تایپ C پشتیبانی می‌کند. 

شاید بتوان بزرگ‌ترین ویژگی ایرباد گیر آیکون ایکس سامسونگ را پشتیبانی از دستیار صوتی هوشمند بیکسبی خواند. با استفاده از این ویژگی کاربران می‌توانند با لمس و سپس فشار دادن یکی از ایربادها دستورات صوتی خود را صادر کرده یا سوالات خود از بیکسبی را با استفاده از این ایرباد بپرسند. گیر آیکون ایکس از برخی حرکت‌های ورزشی نیز پشتیبانی می‌کند، بطوریکه برای مثال در زمان دویدن قادر است آن را تشخیص داده و شما را راهنمایی کند. با توجه به اینکه این ایرباد همراه با اپلیکیشن samsung Running Coach عرضه می‌شود، از این طریق می‌توان با یک لمس آن را فعال کرده و از اطلاعاتی که بصورت صوتی از نحوه دویدن در اختیارتان قرار می‌گیرد، آگاه شد. این دریافت اطلاعات حتی زمانی گیر آیکون ایکس به گوشی متصل نیست نیز ممکن است. 

گیر آیکون ایکس را می‌توان در رنگ‌های مشکی، خاکستری و صورتی سفارش داد، حال آنکه هنوز اطلاعاتی در خصوص زمان رضه ارائه نشده است. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات