پوشش زنده‌ی زومیت از کنفرانس‌های مهم IFA 2017

چهارشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۰
مطالعه 3 دقیقه
IFA بزرگترین نمایشگاه دنیای تکنولوژی در تابستان است، با ما همراه باشید تا نگاهی به مهمترین کنفرانس‌هایی که قرار است در حاشیه‌ی آن برگزار شود نگاهی بیاندازیم.
تبلیغات

برلین همانند سال‌های گذشته خود را برای میزبانی از بزرگ‌ترین رویداد تابستانه‌ی دنیای تکنولوژی آماده می‌کند. این نمایشگاه از روز جمعه و به مدت ۶ روز برگزار خواهد شد؛ اما جذابیت این گردهمایی سالانه تنها به روزهای شروع رسمی نمایشگاه ختم نشده و کنفرانس‌های متنوعی برای معرفی محصولات جدید در حاشیه‌ی آن برگزار می‌شود. سامسونگ به فاصله‌ی یک هفته از رونمایی نوت ۸ در نیویورک، طی رویدادی که امشب راس ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه برگزار خواهد از تازه‌های دیگر خود از جمله عضو جدید خانواده‌ی Gear رونمایی خواهد کرد. نمایندگان زومیت برای همانند سال‌های اخیر در برلین حاضر شده‌اند تا پوشش کاملی از IFA‌ امسال داشته‌ باشند.

سونی همواره حضور پرشوری در IFA داشته است، به احتمال فراوان امسال نیز شاهد معرفی محصولات جدید از این غول ژاپنی در برلین خواهیم بود. مراسم سونی، فردا راس ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران آغاز خواهد شد. به احتمال فراوان در IFA امسال شاهد پرچمداران جدید سونی با نام‌های اکسپریا ایکس زد وان و ایکس زد وان کامپکت خواهیم بود. دستاوردهای مرتبط با موبایل سونی، تنها بخشی از مراسم فردا را به خود اختصاص خواهد داد. زومیت پوشش زنده‌ی این مراسم را در دستور کار خود قرار داده است.

کنفرانس

روز

ساعت

کنفرانس ال‌جی

پنج‌شنبه ۹ شهریور

۱۱:۳۰

کنفرانس سونی

پنج‌شنبه ۹ شهریور

۱۵:۳۰

کنفرانس هواوی

شنبه ۱۱ شهریور

۱۶:۳۰

ال‌جی وی ۳۰ قطعا یکی از مورد انتظارترین محصولات IFA امسال است. کمتر از یک روز به رونمایی از این فبلت موردانتظار باقی مانده است؛ از مدت‌‌ها پیش با انتشار دعوت‌نامه‌های مراسم رونمایی وی ۳۰، معرفی این محصول در IFA حتمی شده است. استفاده از اسنپدراگون ۸۳۵، ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و دوربین دوگانه با گشودگی دیافراگم ۱.۶ از مهم‌ترین ویژگی‌هایی احتمالی این گوشی خواهند بود. تنها ویژگی تایید شده در مورد وی ۳۰،‌ مجهز بودن آن به پایین‌ترین F در بین تمام گوشی‌های هوشمند بازار است. فردا ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه‌ی ظهر با پوشش زنده‌ی زومیت از مراسم رونمایی از ال‌جی وی ۳۰ همراه ما باشید.

هواوی نیز با دست پر به این گردهمایی بزرگ آمده است از این رو برای معرفی تازه‌های خود رویدادی را روز شروع نمایشگاه ترتیب داده است. ما انتظار رونمایی از یک گوشی بالارده از هواوی را در IFA امسال نداریم؛ زیرا پرچمداران سری پی این شرکت در فوریه معرفی شده‌اند و میت ۱۰ نیز برای معرفی در ۱۶ اکتبر در مونیخ برنامه‌ریزی شده است.

شایعات و اخبار روزهای اخیر به معرفی دستاوردهای هواوی در بخش هوش مصنوعی اشاره دارند از این رو ملاقات با دستیار مجازی این غول چینی دور از ذهن نخواهد بود. هواوی قرار است از پردازنده‌ی پرچمدار خود موسوم به کرین ۹۷۰ در مراسم روز شنبه رونمایی کند؛ در رسانه‌ها از میت ۱۰ به عنوان اولین گوشی بهره‌مند از این پردازنده‌ی موردانتظار یاد شده است. راس ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه‌ی روز شنبه با پوشش زنده‌ی زومیت از این مراسم همراه ما باشید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات