ال جی مانیتورهای گیمینگ ۲۷ و ۳۲ اینچی از سری GK را معرفی کرد

چهارشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
مانیتورهای گیمینگ ۲۷ و ۳۲ اینچی جدید ال‌جی با نرخ نوسازی بسیار سریع ۲۴۰ هرتزی، گزینه‌ای مناسب برای بازی‌های رقابتی است.
تبلیغات

شرکت ال‌جی در آستانه‌ی آغاز به‌کار رسمی نمایشگاه بین‌المللی ایفا ۲۰۱۷، دو مانیتور گیمینگ جدید ۲۷ و ۳۲ از سری GK و با مدل‌های 32GK850G و 27GK750F معرفی کرد. نرخ نوسازی مانیتورهای گیمینگ جدید ال‌جی به‌ترتیب بالای ۱۴۴ هرتز (افزایش سرعت تا ۱۶۶ هرتز) و ۲۴۰ هرتز است.

مانیتور ۳۲ اینچی جدید ال‌جی نمایشگری ایده‌آل برای گیمرهایی است که می‌خواهند بازی‌ها را با حرکات سریع و روان تجربه کنند. مانیتور ال‌ جی 32GK850G با برخورداری از نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتزی و به‌لطف وجود فناوری پردازش گرافیک G-Sync انویدیا، حرکت گرافیکی بسیار روان و بدون مکثی دارد. رزولوشن این مانیتور معادل ۱۴۴۰ × ۲۵۶۰ پیکسل (QHD) است و حداکثر روشنایی آن به عدد ۳۵۰ نیت می‌رسد.

علاوه‌بر موارد یادشده، مانیتور ۳۲ اینچی تجربه‌ی بازی را با روش خاص نوردهی کروی بهبود می‌دهد؛ در این روش از یک LED در پشت مانیتور استفاده می‌شود تا با تابش یک نور لطیف، کاربر را بیشتر به دنیای بازی نزدیک کند و همچنین تار شدن چشم‌ها را کاهش دهد. قابلیت‌های ویژه‌ای مانند تثبیت‌کننده‌ی مشکی باعث به وجود آمدن یک کنتراست واضح می‌شوند تا گیمر بتواند همیشه تمام جزئیات را ببیند.

مانیتور گیمینگ ال جی GK

قابلیت هماهنگ‌کننده‌ی حرکات دینامیکی، پرش و لگ تصویر را به حداقل ممکن می‌رساند تا گیمرها بتوانند سریع‌تر واکنش نشان دهند. رابط کاربری گرافیکی به کاربر اجازه می‌‌دهد تا برای هر بازی، تنظیمات شخصی خود را برای بازی‌های مختلف اعمال کنند. به‌علاوه، قابلیت تنظیم با یک کلیک که بدون نیاز به ابزاری مثل پیچ‌گوشتی روی مانیتور نصب می‌شود به کاربر این امکان را می‌دهد تا با کمترین زحمت بتوان ارتفاع، خمیدگی و زاویه تصویر را تنظیم کرد.

مانیتور 27GK750F سایز ۲۷ اینچ از سری GK ال‌جی، نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز را به ارمغان می‌آورد. این مانیتور با برخورداری از چنین نرخ نوسازی بالایی، کاهش بلورشدن حرکات یک میلی‌ثانیه‌ای و فناوری AMD FreeSync را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. قابلیت‌هایی نظیر Black Stabilizer ،Dynamic Action Sync و Crosshair نیز سوژه را در مرکز مانیتور قرار می‌دهد تا دقت را در بازی‌های تیراندازی تک‌نفره افزایش دهد.

ال‌جی در نمایشگاه IFA 2017 مانیتور فوق عریض ۳۴ اینچی خود با مدل 34UC89G را نیز به نمایش گذاشت. این مانیتور از نسبت تصویر ۲۱:۹ بهره می‌برد. این ویژگی جذاب در بازی‌های مسابقه‌ای و استراتژی که از نسبت تصویر ۲۱:۹ پشتیبانی می‌کنند، بیشتر به چشم می‌آید. همچنین این مانیتور از G-Sync انویدیا پشتیبانی می‌کند و با نرخ نوسازی تصویر ۱۴۴ هرتز (افزایش سرعت تا ۱۶۶ هرتز)، تجربه‌ی متفاوتی در همه بازی‌ها فراهم می‌کند.

قیمت مانیتور جدید ال‌جی مشخص نشده است. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات