لپ تاپ گیمینگ دل اینسپایرون 15 7000 جدید معرفی شد

چهارشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
شرکت دل در آستانه‌ی برگزاری نمایشگاه ایفا ۲۰۱۷، نسخه‌ی ارتقاءیافته‌ی لپ‌تاپ گیمینگ دل اینسپایرون ۱۵ ۷۰۰۰ را معرفی کرد.
تبلیغات

در شرایطی که هنوز دو روز تا آغاز به‌کار رسمی نمایشگاه بین‌المللی ایفا ۲۰۱۷ باقی مانده است؛ شرکت دل از محصولات جدید خود رونمایی کرد. یکی از این محصولات، لپ‌تاپ گیمینگ 7000 Inspiron 15 است که اکنون قدرت پردازشی بیشتری را با خود به ارمغان می‌آورد؛ البته چند ماه پیش نیز این محصول را به‌روزرسانی کرده بود. نسخه‌ی جدید لپ‌تاپ گیمینگ دل، اکنون قدرتمند‌تر و قابل اتکا‌تر از گذشته است و از تاریخ ۱۲ سپتامبر (۲۱ شهریور) با قیمت پایه‌ی معقول ۹۹۹ دلار روانه‌ی بازار خواهد شد.

دل نسخه‌ی ارتقاءیافته‌ی اینسپایرون ۱۵ ۷۰۰۰ را در دو رنگ مشکی یا قرمز عرضه خواهد کرد. جنس بدنه‌ی این لپ‌تاپ مانند گذشته نرم نیست و اکنون ساختاری مشابه لاستیک دارد تا بدین ترتیب اثر انگشتان روغنی کاربر روی بدنه باقی نماند. بدنه‌ی ۲.۶۳ کیلوگرمی لپ‌تاپ با ابعاد ۲۴.۹ × ۲۷۴.۳ × ۳۸۸.۶ میلی‌متر نسبت به نسل گذشته با ابعاد ۲۵.۴ × ۲۷۴.۳ × ۳۸۶.۱ میلی‌متر کمی باریک‌تر شده است.

دل اینسپایرون 15 7000 / Dell Inspiron 15 7000

نمایشگر به‌کاررفته در لپ‌تاپ‌های گیمینگ اینسپایرون ۱۵ ۷۰۰۰ هیچ‌گاه جزو نقاط قوت آن‌ها نبوده و همواره با مشکلانی نظیر روشنایی و زمان‌ پاسخ‌گویی پایین همراه بوده است؛ اما دل امیدوار است تا با به‌کارگیری پنل‌ IPS در نسل جدید این لپ‌تاپ‌، مشکلات یادشده را رفع کند. در نسل جدید، امکان انتخاب از بین نمایشگر غیر لمسی و مات فول اچ‌دی، لمسی فول اچ‌دی یا نمایشگر 4K مات فراهم شده است. البته باید در نظر داشته باشید که پنل‌های 4K قیمت پایینی ندارند و انتخاب چنین نمایشگری در کنار مشخصات سخت‌افزاری قدرتمندتر، قیمت تما‌م‌شده‌ی لپ‌تاپ را به ۱٬۴۴۹ دلار خواهد رساند.

دل امکان انتخاب حافظه‌ی رم تا سقف ۳۲ گیگابایت و حافظه‌ی ذخیره‌سازی تا سقف ۱ ترابایت (هارددیسک با نرخ چرخش ۵۴۰۰ دور بر دقیقه) یا ۵۱۲ گیگابایت (حافظه‌ی اس‌اس‌دی PCIe) برای کاربران فراهم کرده است. برای پردازنده‌ی گرافیکی نیز کاربر امکان سفارش GeForce GTX 1050 ،1050 Ti یا GTX 1060 انویدیا را خواهد داشت. به لطف پردازنده‌ی گرافیکی ۱۰۶۰، این سری از لپ‌تاپ‌های دل برای نخستین‌بار از محتوای واقعیت مجازی پشتیبانی خواهند کرد؛ علاوه‌بر این، نسخه‌ی جدید اینسپایرون ۱۵ ۷۰۰۰ برای نخستین بار از پورت تاندربولت ۳ بهره می‌برد.

کسانی که در انتظار نسل هشتم پردازنده‌‌های اینتل هستند، برای خرید Inspiron 15 7000 باید کماکان منتظر بمانند؛ چرا که اینتل هنوز پردازنده‌‌های سری H نسل هشتم را معرفی نکرده است و از این رو دل لپ‌تاپ گیمینگ جدید خود را به نسل هفتم پردازنده‌های اینتل مجهز کرده است. این لپ‌تاپ در حال حاضر با یکی از دو پردازنده‌ی Core i5-7300HQ یا Core i7-7700HQ‌ قابل سفارش خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات