می میکس 2 شیائومی 20 شهریور ماه رونمایی می‌شود

چهارشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی تیزر تصویری جدیدی منتشر کرده که براساس آن می‌توان حدس زد که می میکس ۲ بیستم شهریور (۱۱ سپتامبر) رونمایی خواهد شد.
تبلیغات

شیائومی تیزر تصویری جدیدی در شبکه‌ی اجتماعی ویبو منتشر کرده که براساس آن می‌توان چنین پیش‌بینی کرد این کمپانی چینی در نظر دارد تا نسل جدید گوشی‌هوشمند پرچمدارش را که می میکس ۲ نام دارد روز ۲۰ شهریور ماه (۱۱ سپتامبر) رونمایی کند. هرچند شیائومی در تیزر تصویری خود حرفی از می میکس ۲ نزده، اما با توجه به شمایی که از یک گوشی در این تصویر قرار گرفته می‌توان پیش‌بینی کرد که می‌میکس ۲ روز ۲۰ شهریور ماه رونمایی خواهد شد.

شیائومی سال گذشته گوشی‌هوشمند می میکس را رونمایی کرد که یکی از جذاب‌ترین گوشی‌های هوشمندی بود که راهی بازار شد. می‌میکس با بهره‌گیری از یک نمایشگر بزرگ در کنار حذف حاشیه‌های طرفین و بالای گوشی بسیار جلوه‌ی زیبایی داشت. شیائومی پیش از این تایید کرده که نسبت نمایشگر به مساحت پنل جلوی می میکس ۲ بسیار بالاتر از نسل اول این گوشی هوشمند یا همان می میکس خواهد بود. می میکس با بهره‌گیری از بدنه‌ی سرامیکی و فلزی تولید شده بود و به نظر می‌رسد می میکس ۲ نیز با بهبود طراحی نسل قبلی و استفاده از همین مواد در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. می میکس شیائومی همچنین به دلیل حذف حاشیه‌ی بالای گوشی از وجود بلندگوی معمول مورد استفاده در گوشی‌ها بی‌بهره بود و کمپانی چینی از بلندگوهای پیزوالکتریک در آن استفاده کرده بود. به نظر می‌رسد شیائومی در می میکس ۲ نیز این فناوری را بیش از پیش بهبود خواهد داد.

انتظار می‌رود می میکس ۲ شیائومی نیز همچون نسل پیشین از وجود یک صفحه‌ی نمایش با سایز بالا بهره ببرد. می میکس شیائومی با بهره‌گیری از یک نمایشگر ۶.۴ اینچی راهی بازار شده بود، حال آنکه به نظر می‌رسد پنل نمایشی مورد استفاده در می میکس ۲ نیز بزرگ‌تر از ۶ اینچ خواهد بود. از جمله‌ی قابلیت‌های فنی می‌ میکس ۲ باید به بهره‌گیری از تراشه‌ی ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۸۳۵ و ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم اشاره کرد. انتظار می‌رود کمپانی چینی نسخه‌های دیگری از می میکس ۲ را نیز راهی بازار کند که از حافظه‌ی رم بیشتر بهره می‌برند. سیستم عامل می میکس ۲ اندروید نوقا بوده و رابط کاربری miui 9 نیز روی آن قرار خواهد گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات