فسیل ساعت هوشمند اندرویدی مطابق مد عرضه می‌کند

چهارشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت فسیل امسال از تعداد زیادی ساعت هوشمند جدید، تحت برندهای مختلف فعال در حوزه‌ی فشن، رونمایی خواهد کرد.
تبلیغات

کمپانی فسیل میزان سرمایه‌گذاری خود در حوزه‌ی ساعت‌های هوشمند را دوبرابر کرده و حالا گجت‌های پوشیدنی جدید این شرکت همگی به نمایشگرهای کاملاً دایره‌ای مجهز خواهند بود‌‌. نمایشگر این محصولات فاقد برش‌هایی است که در نسل قبلی محصولات فسیل وجود داشت. برخی از ساعت‌های جدید کمپانی مورد بست در جریان برگزاری نمایشگاه ایفا ۲۰۱۷ برلین معرفی خواهند شد. فروش این محصولات نیز از فصل پاییز و فصل تعطیلات آغاز خواهد شد.

فسیل قصد دارد سال ۲۰۱۸ علاوه بر مدل جدید ساعت‌های هوشمند فعلی خود، از ساعت‌های هوشمند دیگری با برندهای مختلف رونمایی کند. این‌ کمپانی در رویداد ایفا ۲۰۱۷ از طراحی‌های جدید محصولات مجهز به سیستم عامل اندروید پوشیدنی و ساعت‌های هوشمند هیبریدی دیزل، امپریو آرمانی، فسیل، مایکل کورس و میسفیت رونمایی خواهد کرد. ساعت‌های جدید فسیل تحت برندهای آرمانی، چاپس، DLNY، کیت بیل، مارک جیکوبز، مایکل، ریشیک، اسکین و توری بورچ در فصل پاییز و فصل تعطیلات در دسترس علاقمندان قرار خواهند گرفت.

این شرکت قصد دارد تا سال آینده محصولاتی با برندهای دیگر نیز معرفی کند؛ این اقدام در بازاری که ثابت شده چالش‌های زیادی برای شرکت‌های فناوری معمولی و کمپانی‌های تولیدکننده‌ی گجت‌های پوشیدنی دارد، بسیار قابل توجه به‌نظر می‌رسد. ظاهرا اپل تنها شرکت بزرگی است که موفق شده سهم قابل توجهی از بازار ساعت‌های هوشمند را به خود اختصاص دهد. این کمپانی برای دستیابی به جایگاه فعلی و فروش بیشتر ساعت‌های هوشمند خود، به ارائه هدیه یا تخفیف‌های بزرگ روی نیاورده است. کمپانی پِبل سال گذشته نهایتاً به زیر پرچم شرکت فیت‌بیت رفت اما سرمایه‌ی تزریق شده از کمپانی فیت‌بیت باعث شد تا فروش محصولات پبل به میزان قابل توجهی افزایش یابد. بد نیست بدانید که محصول ۳۰۰ دلاری این کمپانی از یکی از بدترین طراحی‌های موجود بهره می‌برد.

برخی از اطلاعات مربوط به ساعت‌های هوشمند مجهز به نمایشگر دایره‌ای و امولد ۲۰۱۷ فسیل، اوایل سال جاری فاش شد. مشخصات این مدل‌ها نسبت به نسل قبلی آن‌ها بهبود یافته و از نمایشگرهایی با کیفیت بالاتر بهره می‌برند و علاوه بر این بدنه‌ی این محصولات زیبا‌تر و باریک‌تر شده است. فسیل برای جذب بیشتر مشتریان زن در بازار ساعت‌های هوشمند، از این استراتژی بهره گرفته است، زیرا بنا به اعلام این شرکت، بانوان تمایل زیادی به خرید ساعت‌های هوشمند بزرگ قبلی این کمپانی نداشتند.

شرکت فسیل به این نکته اشاره کرده که تا پایان سال جاری بیش از ۳۰۰ مدل ساعت هوشمند جدید را تحت ۱۴ برند معرفی خواهد کرد. این آمار بسیار قابل توجه است، اما در عین حال این موضوع را هم تایید می‌کند که آینده‌ی بازار گجت‌های پوشیدنی احتمالا فقط مختص کمپانی‌های حوزه فناوری نخواهد بود و شرکت‌های فعال در حوزه مد و فشن تمایل دارند برای جلوگیری از ضربه خوردن در این حوزه، محصولات الکترونیکی پوشیدنی مخصوص به خود را در مدل‌ها و طرح‌های مختلف به بازار عرضه کنند.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات