گلکسی اس 9 احتمالا با پردازنده‌‌ اسنپدراگون 845 عرضه می‌شود

پنج‌شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شایعه‌‌ی جدیدی در مورد گوشی گلکسی اس ۹ منتشر شده مبنی بر اینکه این محصول به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ مجهز خواهد شد.
تبلیغات

حال که سامسونگ جدیدترین فبلت پرچمدار خود یعنی گلکسی نوت ۸ را رسما معرفی کرده، قطعا پرچمدار بعدی این شرکت، گوشی هوشمند گلکسی اس ۹ خواهد بود. بسیاری انتظار دارند که این محصول در سال ۲۰۱۹ معرفی شود اما تاکنون این موضوع به طور رسمی تایید نشده است. حالا برخی از جرئیات مربوط به پرچمدار آینده‌ی سری گلکسی اس سامسونگ توسط انجمن معروف XDA فاش شده است.

بر اساس گزارش XDA، گوشی هوشمند گلکسی اس ۹ سامسونگ به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ مجهز خواهد شد؛ تراشه‌ای که پیش‌بینی می‌شود نسل جدید چیپ‌ست پردازشی ۸۳۵ باشد. 

اسنپدراگون ۸۳۵ به‌عنوان پردازنده‌ی پرچمدار ۲۰۱۷ کوالکام شناخته می‌شود و گوشی گلکسی اس ۹، اولین محصولی خواهد بود که از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ بهره می‌برد. بنابراین شرکت کره‌ای سامسونگ احتمالا اولین گوشی مجهز به این پردازنده را معرفی خواهد کرد.

در این گزارش همچنین گفته شده که گوشی گلکسی اس ۹ به طور پیش‌فرض سیستم‌ عامل اندروید ۸.۰ اوریو را اجرا خواهد کرد. اما شاید یکی از نکات ناامید کننده این مورد باشد که گوشی گلکسی اس ۹ سامسونگ همچنان به یک سنسور اثرانگشت پشتی مجهز خواهد شد؛ بدین ترتیب به‌نظر می‌رسد این دستگاه نیز از اثرانگشت زیر نمایشگر بی‌بهره خواهد بود.

از جمله جرئیات دیگری که در شایعات به آن‌ها اشاره شده، می‌توان به نمایشگر کیو اچ‌دی پلاس با نسبت تصویری ۱۸:۵ به ۹، ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی ذخیره‌سازی اشاره کرد. گفته می‌شود که مشخصات فنی دو گوشی گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس کمی متفاوت خواهد بود، اما فعلا خیلی زود است که بخواهیم این اطلاعات را تایید کنیم و همه چیز فعلا در حد شایعه و گمانه‌زنی است.

له نظر شما گوشی گلکسی اس ۹ چه امکانات و ویژگی‌های جدیدی را به کاربران ارائه خواهد داد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات