گلکسی اس 8 بالاترین گواهی محیط زیست آمریکا را دریافت کرد

جمعه ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
گلکسی اس ۸ سامسونگ بالاتر از رقبایش پس از ارزیابی‌های محیطی، موفق به کسب بالاترین گواهی محیط‌زیست آمریکا شد.
تبلیغات

شرکت سامسونگ امروز اعلام کرد که پس از ارزیابی‌های محیطی انجام‌شده در ایالات‌متحده آمریکا، دو پرچم‌دار این کمپانی یعنی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس، موفق به کسب بالاترین سطح گواهی محیط‌زیست آمریکا شدند. این ارزیابی‌ها شامل بررسی جنبه‌های مختلف زیست‌محیطی محصولات تولیدشده ازجمله استفاده از مواد سمی در ساخت محصولات، بهره‌وری در مصرف انرژی و فعالیت‌های اجتماعی شرکت‌های سازنده است. اخیراً پرچم‌داران سامسونگ و ال‎جی یعنی گلکسی اس ۸ و جی ۶، اولین گواهی EPEAT را دریافت کردند که مورد تائید شورای لوازم الکترونیکی سبز است.

ال جی جی 6 در مقابل گلکسی اس 8

گواهی مذکور، ابزار ارزیابی زیست‌محیطی لوازم الکترونیکی است که از امسال به محصولات سازگار محیط‌زیست اعطا می‌شود. پس از اتفاقات ناگوار و فاجعه‌ی محصولات گلکسی نوت ۷، سازمان گرین پیس محدودیت‌هایی را جهت جلوگیری از صدمه به محیط‌زیست، علیه این کمپانی کره‎ای وضع کرد؛ به همین دلیل کسب گواهی لوازم الکترونیکی سبز، نشان‌دهنده‌ی تلاش مثبت این کمپانی جهت ارائه‌ی محصولات سازگاربامحیط‌زیست، کاهش مواد سمی در فرآیند تولید و کمک به کاهش پسماند محصولات است.

طبق گفته‌های سامسونگ، گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس، برای بهره‌وری برق خود موردتوجه جدی قرارگرفته اند. دیگر کار موثر این کمپانی در این عرصه، استفاده از مواد بازیافت شده برای ساخت جعبه‌های ایرفون است. همچنین این کمپانی متذکر شده که دلیل خاص بودن گلکسی اس ۸ تنها عملکرد فوق‌العاده‌اش نبوده، بلکه تلاش‌ این شرکت برای توسعه و ارتقا محصولات سازگاربامحیط‌زیست،در این موفقیت سهم بسزایی دارد.

سامسونگ وعده داده است تا تلاش‌های خود برای به حداقل رساندن تأثیر فعالیت‌هایش بر محیط‌زیست ادامه دهد.نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات