بلندگوی هوشمند جدید سنس، ۱۲ مهر معرفی می‌شود

چهارشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت سنس از بلندگوی هوشمند جدیدش در ۱۲ مهر ماه رونمایی می‌کند. این بلندگو از دستیارهای صوتی و سرویس‌های پخش موسیقی مختلف پشتیبانی می‌کند.
تبلیغات

شرکت سنس (Sonos)، دعوت‌نامه‌ای جهت معرفی بلندگوی هوشمند جدیدش برای اصحاب رسانه منتشر کرده است. این بلندگو، طی مراسمی که در شهر نیویورک برگزار می‌شود، معرفی خواهد شد.

بلندگوی جدید سنس که S13 نام دارد، مثل بلندگوی آمازون اکو، از فرمان‌های صوتی پشتیبانی می‌کند و به میکروفن‌هایی با قابلیت تشخیص صداهای دور، مجهز شده است. بارزترین مشخصه‌ی این بلندگو، پشتیبانی از دستیارهای صوتی و سرویس‌های پخش موسیقی مختلف محسوب می‌شود. تصویری در رابطه با این بلندگو در کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) وجود دارد که پشتیبانی از فرمان‌های صوتی را تأیید می‌کند.

سنس

شرکت سنس با اینکه دیرتر از دیگر شرکت‌ها، وارد صنعت بلندگوهای هوشمند می‌شود، به نظر می‌رسد که بتواند این دیرکرد خود را با ارائه‌ی بلندگویی جذاب و متفاوت جبران کند. سنس می‌خواهد با ارائه‌ی حق انتخاب به کاربران، بین اپل سیری، گوگل اسیستنت و آمازون الکسا، به انحصارگرایی شرکت‌های اپل، گوگل و آمازون در رابطه با دستیارهای صوتی آن‌ها، پایان دهد. همین موضوع در مورد سرویس‌های پخش موسیقی این شرکت‌ها هم صادق خواهد بود.

سنس یکی از معروف‌ترین تولیدکنندگان گجت‌های الکتریکی محسوب می‌شود که ۱۵ سال پیش در ایالت کالیفرنیا، تأسیس شد. این شرکت آمریکایی، تخصص ویژه‌ای در تولید بلندگوهای هوشمند دارد.

بلندگوی هوشمند سنس S13 قرار است چهارم اکتبر (۱۲ مهر) به‌طور رسمی معرفی شود. نظر شما در مورد این بلندگو چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات