زومیت هفت ساله شد

دوشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شهریور دیگری فرا رسید تا در آستانه‌ی آخرین روزهای سبز تابستانی در کنار هم و فارغ از تمام هیاهوی دنیای فناوری، بزرگ‌شدنِ بهانه‌ی باهم‌بودنمان را جشن بگیریم؛ زومیت هفت ساله شد.
تبلیغات

سالی دیگر گذشت تا بار دیگر روزشمار تقویم ششم شهریور را یادآوری کند؛ روزی که زومیت به عنوان یک رسانه‌ی فارسی در حوزه‌ی فناوری متولد شد. امروزه زومیت لقب پربازدیدترین رسانه‌ی فارسی حوزه‌ی فناوری را یدک می‌کشد که این موضوع را وامدار شما همراهان همیشگی و اعضای خانواده‌ی بزرگ زومیت هستیم. خانواده‌ی زومیت اکنون با وجود زومجی، کجارو و جواب ۲۴ بالغ‌تر و بزرگ‌تر شده است و در پی آن هستیم تا در راستای انجام هر چه بهتر رسالت رسانه‌ای خود، علاوه‌بر بهبود کیفیت مطالب، دامنه‌ی بیشتری از نیازهای همراهان خود را نیز پوشش دهیم. با وجود شما همراهان همیشگی و توجه به انتقادات و پیشنهاداتی که در ترسیم نقشه‌ی راهمان نقش پررنگی دارد، ترسی از قدم گذاشتن در مسیرهای جدید و بکارگیری روش‌های نوین برای انتقال اطلاعات نداریم.

اولین هدف ما در زومیت، بهبود روزبه‌روز کیفیت و ارتقاء استانداردهایی است تا شتاب بیشتری در مسیر تکامل داشته باشیم. ما در ۳۶۵ روز گذشته، سعی کردیم تا در کنار افزایش کیفیت، تنوع حوزه‌های تحت پوشش را خود را نیز افزایش دهیم. در کنار پوشش سریع اخبار انواع رویدادهای داخلی و خارجی با وبلاگ‌نویسی زنده، با وجود محدودیت‌های موجود، سعی کردیم تا با مهیاکردن زیرساخت‌های مورد نیاز، پوشش زنده‌ی ویدیویی را نیز برای شماری از مراسم مهم تقدیم حضور کنیم. علاوه‌بر پوشش خبری مراسم و رویدادهای مختلف، خبرنگاران زومیت در اغلب مراسم مهم خارجی و داخلی حضور داشته و شما کاربران عزیز را از طریق گزارش‌های ویدیویی، مصاحبه و نگاه نزدیک از ماوقع آگاه کرده‌اند.

زومیت ماهانه میزبان بیش از ۵.۵ میلیون نفر بازدیدکننده است. همچنین به‌صورت ماهیانه بیش از ۱۲.۵ میلیون صفحه از زومیت بازدید می‌شود. در یک سال اخیر بیش از ۱۵ هزار مطلب در زومیت منتشر کرده‌ایم که نشان از انتشار بیش از ۴۲ پست به‌صورت میانگین در هر روز دارد. در طول فعالیت هفت ساله‌ی زومیت بیش از ۵۱ هزار پست در زومیت منتشر کرده‌ایم. زومیت در حال حاضر رتبه‌ی ۳۶اُم را بین پربازدیدترین وب‌سایت‌های ایرانی در اختیار دارد. شبکه‌های اجتماعی زومیت نیز توسط بیش از ۳۵۰ هزار نفر دنبال می‌شوند.

هرچند اغلب تغییرات و بهبودهایی که در طول یک سال اخیر در زومیت ایجاد کردیم نمود ظاهری چندان چشم‌گیری نداشت، اما نتایج زحمات یک سال گذشته در آینده‌ی نزدیک به بار نشسته است و از این رو اضافه‌شدن سرویس جدیدی را به خانواده‌ی زومیت نوید می‌دهیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات